اپل هنوز هم بزرگترین تولیدکننده گوشی در آمریکا

به گزارش موبنا، در این گزارش گفته شد در سه ماه قبل از آگوست ۲۰۱۵ بیش از ۱۹۱.۱ میلیون نفر در کشور آمریکا گوشی هوشمند خریدند تا ضریب نفوذ گوشی هوشمند در این کشور ۷۷.۱ درصد محاسبه شود. بررسی‌ها نشان داد اپل همچنان عنوان بزرگترین گوشی‌ساز آمریکا را در اختیار دارد و ۴۴.۱ درصد از …

به گزارش موبنا، در این گزارش گفته شد در سه ماه قبل از آگوست ۲۰۱۵ بیش از ۱۹۱.۱ میلیون نفر در کشور آمریکا گوشی هوشمند خریدند تا ضریب نفوذ گوشی هوشمند در این کشور ۷۷.۱ درصد محاسبه شود.

بررسی‌ها نشان داد اپل همچنان عنوان بزرگترین گوشی‌ساز آمریکا را در اختیار دارد و ۴۴.۱ درصد از این بازار را در اختیار گرفته است که این رقم رشد ۰.۶ درصدی سهم آن نسبت به ماه گذشته را نشان می‌دهد.

پس از آن دو شرکت کره‌ای سامسونگ و ال‌جی هر کدام با سهم‌های ۲۷.۴ و ۹.۱ درصد قرار دارند. سامسونگ در این دوره زمانی موفق شد سهم خود را از بازار تلفن‌های همراه آمریکا ۰.۹ درصد بیشتر کند.

در رتبه چهارم و پنجم لیست بزرگترین تولیدکنندگان تلفن همراه در بازار آمریکا دو شرکت موتورولا و HTC قرار دارند که آنها نیز به‌ترتیب ۴.۷ و ۳.۴ درصد از این بازار را در اختیار گرفته‌اند.

اما در بخش سیستم‌های عامل موبایلی، اندروید همچنین صدرنشین است. اگرچه در فصل مذکور سهم اندروید به میزان کم افزایش یافت، ولی هم‌اکنون ۵۱.۷ درصد از گوشی‌های هوشمند در کشور آمریکا سیستم عامل اندروید دارند و اپل هم ۴۴.۱ درصد از این بازار را در اختیار گرفته است. سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت نیز صاحب ۲.۹ درصد از بازار است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا