هکرها به سیستم پرداخت Samsung Pay حمله کردند

به گزارش موبنا، سامسونگ امسال شرکت LoopPay را خریداری تا به کمک آن بتواند سرویس پرداخت الکترونیکی موبایلی Samsung Pay را توسعه دهد. این طور که گزارش جدید نشان می‌دهد، در آگوست امسال که ۵ ماه از زمان راه‌اندازی سرویس پرداخت‌های موبایلی سامسونگ گذشته بود، حمله گسترده هکرها به آن صورت گرفت. مدیران ارشد شرکت …

به گزارش موبنا، سامسونگ امسال شرکت LoopPay را خریداری تا به کمک آن بتواند سرویس پرداخت الکترونیکی موبایلی Samsung Pay را توسعه دهد.

این طور که گزارش جدید نشان می‌دهد، در آگوست امسال که ۵ ماه از زمان راه‌اندازی سرویس پرداخت‌های موبایلی سامسونگ گذشته بود، حمله گسترده هکرها به آن صورت گرفت.

مدیران ارشد شرکت LoopPay گزارش دادند این هکرها خود را با نام «گروه Codoso» یا «گروه Sunshock» معرفی می‌کنند و طی حملات خود موفق شدند کنترل فناوری Magnetic Secure Transmission (MST) را در اختیار بگیرند.

لازم به ذکر است فناوری MST قبل مرکزی سرویس پرداخت‌های موبایلی سامسونگ محسوب می‌شود و هفته گذشته به صورت رسمی برای کشور آمریکا معرفی شده است.

هر دو شرکت سامسونگ و LoopPay با انتشار بیانیه‌ای توضیح دادند که این عملیات هکری به هیچ وجه آسیبی به سیستم Samsung Pay وارد نکرد و فقط باعث شد عرضه سرویس در کشور آمریکا به تعویق بیفتد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا