یوتیوب برای کودکان به‌روز شد

به گزارش موبنا، این سرویس نخستین بار اوایل سال ۲۰۱۵ عرضه شد و والدین از این طریق موفق شدند محتوای تصویری را در شبکه یوتیوب فیلتر کنند و ویدیوها را متناسب با فرزند خود به دست آنها برسانند. ولی در حال حاضر گروهی از کارشناسان انتقادات شدید به این ابزار وارد کرده‌اند و می‌گویند یوتیوب …

به گزارش موبنا، این سرویس نخستین بار اوایل سال ۲۰۱۵ عرضه شد و والدین از این طریق موفق شدند محتوای تصویری را در شبکه یوتیوب فیلتر کنند و ویدیوها را متناسب با فرزند خود به دست آنها برسانند.

ولی در حال حاضر گروهی از کارشناسان انتقادات شدید به این ابزار وارد کرده‌اند و می‌گویند یوتیوب اقدامات لازم برای محافظت از کودکان را انجام نداده است و آنها می‌توانند به محتویات نامناسب از جمله تصاویر نامشروع، مواد مخدر، مشروبات الکلی و … دسترسی داشته باشند.

این مسئله باعث شده است تا یوتیوب تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مذکور انجام دهد و در آخرین به‌روزرسانی خود به والدین امکان دهد محدودیت‌های بیشتری برای محتوای ویدیویی در نظر بگیرند YouTube Kids بهتر از گذشته مورد استفاده قرار بگیرد.

با آخرین به‌روزرسانی والدین می‌توانند به محتوای Chromecast و Apple TV دسترسی داشته باشند و لیست محتوای مورد نظر خود را برای فرزندان ارایه دهند.

باید توجه داشت کودکان امروزی به صورت مستمر به سایت یوتیوب سر می‌زنند و در زمینه‌های مختلف از جمله ویدیوهای آموزشی، کارتون، موسیقی، سری مطالب مبتنی بر وب و … اطلاعات مورد نیاز خود را رصد می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا