۱۱۰ میلیون کاربر جهانی از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند

به گزارش موبنا، مرکز تحقیقاتی آمریکایی Net Applications در آخرین گزارش خود به تعداد کاربران واحد که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند اشاره کرد و توضیح داد که این سیستم عامل روی چه تعداد رایانه در جهان نصب شده است. بر اساس بررسی‌های مرکز تحقیقاتی Net Applications مشخص شد سهم ویندوز ۱۰ از …

به گزارش موبنا، مرکز تحقیقاتی آمریکایی Net Applications در آخرین گزارش خود به تعداد کاربران واحد که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند اشاره کرد و توضیح داد که این سیستم عامل روی چه تعداد رایانه در جهان نصب شده است.

بر اساس بررسی‌های مرکز تحقیقاتی Net Applications مشخص شد سهم ویندوز ۱۰ از بازار جهانی سیستم‌های عامل با رشد ۱.۴ درصدی به ۶.۶ درصد رسیده است.

شرکت مایکروسافت ویندوز ۱۰ را در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۵ عرضه کرد و بر این اساس سپتامبر دومین ماه کامل از حضور این محصول در بازار جهانی بود تا کاربران بتوانند سیستم‌های عامل ویندوز ۷ و ۸.۱ را به آن به‌روزرسانی کنند.

البته رشد ماه سپتامبر نسبت به ماه آگوست کمتر بود. در ماه آگوست ۴.۸ کاربران جهانی خود را به ویندوز ۱۰ مجهز کردند که این رقم برای ماه سپتامبر ۱.۴ درصد گزارش شد.

با گزارش منتشر شده از سوی این مرکز تحقیقاتی مشخص شد ۷.۳ درصد از تمام دستگاه‌های ویندوزی در جهان مبتنی بر نسخه ویندوز ۱۰ فعالیت می‌کنند. باید توجه داشت هم‌اکنون ۹۰.۵ درصد از بازار جهانی در اختیار سیستم عامل ویندوز است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا