کمپین «مرغ نخوریم» جاهلانه است

وی با اشاره به کمپین شکل گرفته در برخی فضاهای مجازی با عنوان مرغ نخوریم تاکید کرد: این کمپین از روی جهل شکل گرفته و اغراضی دارد که درباره آن دستگاههای مسئول باید درباره سلامت مرغ و چگونگی شکل گیری چنین کمپین هایی اطلاع رسانی کنند. رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به نظارت ۶ …

وی با اشاره به کمپین شکل گرفته در برخی فضاهای مجازی با عنوان مرغ نخوریم تاکید کرد: این کمپین از روی جهل شکل گرفته و اغراضی دارد که درباره آن دستگاههای مسئول باید درباره سلامت مرغ و چگونگی شکل گیری چنین کمپین هایی اطلاع رسانی کنند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به نظارت ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از کادر سازمان دامپزشکی و ۲۳ هزار کادر فنی غیر دولتی درکنار همه عوامل و کارشناسان بخش تولید بر همه مراحل تولید از مزرعه تا عرضه افزود: این نظارت و پایش در بخش تولید و عرضه مرغ هم اعمال می شود و با اطمینان می گویم مردم عزیز ما آنچه را در مراکز مجاز عرضه می شود، می توانند بدون هرگونه نگرانی مصرف کنند.

وی افزود: صنعت مرغ و تخم مرغ کشور با تولید دو میلیون تن مرغ و ۹۳۰ هزار تن تخم مرغ در سال، تولیدی انبوه دارد که خوشبختانه با سرمایه گذاری مناسب ، وضع خوبی دارد.

خلج تاکید کرد: علاوه بر ایران، کشورهای وارد کننده هم به طور دقیق نظارت خوبی بر روی محصولات تولیدی بازار ایران دارند و تاکنون مطلبی درباره کیفیت نامناسب تولیدات دامی در ایران بیان نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا