واگذاری اینترنت پر سرعت در کرج آغاز شده است

“محمد روح اللهی” روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد روند واگذاری ADSL گفت: شرکت مخابرات از بهمن ماه سال گذشته واگذاری ADSL در استان تهران را آغاز کرد و تاکنون ۳۰ هزار پورت اینترنت پر سرعت به متقاضیان واگذار شده است.وی با بیان اینکه برنامه شرکت مخابرات استان تهران واگذاری …

“محمد روح اللهی” روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد روند واگذاری ADSL گفت: شرکت مخابرات از بهمن ماه سال گذشته واگذاری ADSL در استان تهران را آغاز کرد و تاکنون ۳۰ هزار پورت اینترنت پر سرعت به متقاضیان واگذار شده است.
وی با بیان اینکه برنامه شرکت مخابرات استان تهران واگذاری یک صد هزار پورت پرسرعت در مرحله اول است ، افزود: در صورت تامین تجهیزات مورد نیاز ، این شرکت توان واگذاری یک میلیون ADSL را دارد.
روح اللهی گفت: سفارش تجهیزات ۳۵۰ هزار پورت جدید را نیز داده ایم که تا آبان ماه سال جاری تامین خواهد شد .
گفتنی است، واژه ADSL معرف نوعی ارتباط اینترنتی پرسرعت است که امکان استفاده هم زمان از اینترنت و تلفن را فراهم می کند. روزانه هزاران نفر در جهان به استفاده از این فنآوری رو می آورند و آن را جایگزین سایر روش های ارتباطی می کنند. در این روش ارتباطی با وجود آنکه برای اتصال به اینترنت از سیم تلفن استفاده می شود، به خاطر ویژگی فنی خاص ، خط تلفن اشغال نمی شود و استفاده همزمان از اینترنت و تلفن را برای کاربر امکان پذیر می سازد .
سرعت بالا ( تا ۴۰ برابر ارتباط dial-up )، عدم نیاز به سیم کشی مجدد و اتصال ۲۴ ساعته به اینترنت از سایر ویژگی های این روش ارتباطی است.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا