از تاثیر نقش ICTدر رشد روابط عمومی ها غافل نشویم

به گزارش خبرنگار سیتنا مهندس رضا تقی پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه چهارمین همایش ملی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی در جمع خبرنگاران گفت: گام اول در ارائه خدمت، اطلاع رسانی است که شامل تولید اطلاعات ، جمع اوری اطلاعات و تبادل اطلاعات است.وی با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی ها …

به گزارش خبرنگار سیتنا مهندس رضا تقی پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه چهارمین همایش ملی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی در جمع خبرنگاران گفت: گام اول در ارائه خدمت، اطلاع رسانی است که شامل تولید اطلاعات ، جمع اوری اطلاعات و تبادل اطلاعات است.
وی با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی ها در ارائه خدمات دستگاهها تصریح کرد: روابط عمومی ها نقش موثری در پردازش داده های خام به اطلاعات مفید دارند.
مهندس تقی پور همچنین بر ارائه خدمات الکترونیکی در سازمان ها تاکید کرد و گفت: موضوع ارائه خدمات الکترونیکی از آن جمله مباحث جدیدی است که باید توجه بیشتری نسبت به ان مبذول داشت.
لازم به ذکر است روز گذشته روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توانست رتبه سوم را در بین روابط عمومی های دستگاههای اجرایی در بخش مکتوب به خود اختصاص دهد.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا