نرم افزار کیندل بر روی اندرویید سوار می شود

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولار نیوز، آمازون امیدوار است با ارایه نسخه نرم افزار کتابخوان الکترونیکی کیندل برای تلفن های همراهی که از از سیستم عامل محبوب گوگل بهره می برند تعداد کاربرانش افزایش پیدا کنند.نرم افزار کیندل برای اندرویید “Kindle for Android” قرار است برای دستگاه های دیگر از جمله …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولار نیوز، آمازون امیدوار است با ارایه نسخه نرم افزار کتابخوان الکترونیکی کیندل برای تلفن های همراهی که از از سیستم عامل محبوب گوگل بهره می برند تعداد کاربرانش افزایش پیدا کنند.
نرم افزار کیندل برای اندرویید “Kindle for Android” قرار است برای دستگاه های دیگر از جمله آیفون و آیپد اپل و گوشی های هوشمند بلک بری RIM هم ارایه شوند.
آمازون اعلام کرده این نرم افزار را از تابستان در دسترس کاربران قرار می دهد.
این نرم افزار به کاربران امکان می دهد کتاب هایی را که از فروشگاه نرم افزاری Amazon.com  خریداری کرده اند بخوانند. به این ترتیب کاربران از این پس تمامی کارهایی را که بر روی کیندل انجام می دهند می توانند بر روی گوشی اندروییدی خود انجام دهند.
با ارایه نرم افزار کیندل برای گوشی های اندروییدی کاربران به ۵۴۰ هزار کتاب در فروشگاه Kindle Store که یکی از بزرگ ترین کتاب فروشی های آنلاین است دسترسی خواهند داشت.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا