میزان شکایت کاربران تلفن همراه کاهش یافته است

“علی شربیانی” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با گذشت زمان و تبلیغات نمایندگان رسمی میزان اطلاعات مردم در مقایسه با گارانتی های رسمی و متفرقه به طور چشمگیری در بازار تلفن  همراه افزایش یافته است.وی افزود: به موجب همین امر نیز خریداران با اطمینان از گوشی های گارانتی دار به خرید …

“علی شربیانی” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با گذشت زمان و تبلیغات نمایندگان رسمی میزان اطلاعات مردم در مقایسه با گارانتی های رسمی و متفرقه به طور چشمگیری در بازار تلفن  همراه افزایش یافته است.
وی افزود: به موجب همین امر نیز خریداران با اطمینان از گوشی های گارانتی دار به خرید می پردازند که به همین دلیل نیز میزان شکایت مردم کاهش یافته است.
“شربیانی”  تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین شکایت در اتحادیه مربوط به کاربران گوشی هایی هوشمند تقلبی آی فون چینی است که بعد از استفاده کوتاه مدت از این گوشی ها، صفحه نمایش آنها با مشکل روبرو می شود.
وی ادامه داد: این نوع گوشی ها که تنها از لحاظ شکل ظاهری مشابه نمونه های اصلی است و از لحاظ امکانات و کیفیت در حد پایین تراز نسخه های اصلی قرار دارند.
مسوول رسیدگی به شکایات مردمی در اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری به تمامی مشتریان گوشی های هوشمند توصیه کرد: گوشی های مورد نظر را تنها از برندهای معتبر اصلی و با گارانتی تهیه و خریداری نمایند تا در مواقع معیوب شدن این گوشی ها از خدمات پس از فروش برخوردار شوند.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا