گوگل برای فروش “نکسوس‌وان” دست به دامان اپراتورها شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از وال استریت ژورنال، گوگل روز جمعه فروش گوشی هوشمند نکسوس وان را به شکل آنلاین از طریق فروشگاه آنلاین خود متوقف کرد.این شرکت اعلام کرده که قصد دارد با اپراتورهای بی سیم تلفن همراه برای فروش گوشی نکسوس وان قرارداد منعقد کند.گوگل که در ابتدای عرضه این …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از وال استریت ژورنال، گوگل روز جمعه فروش گوشی هوشمند نکسوس وان را به شکل آنلاین از طریق فروشگاه آنلاین خود متوقف کرد.
این شرکت اعلام کرده که قصد دارد با اپراتورهای بی سیم تلفن همراه برای فروش گوشی نکسوس وان قرارداد منعقد کند.
گوگل که در ابتدای عرضه این گوشی اعلام کرده بود نکسوس وان را به شکل مستقیم از طریق فروش آنلاین در اختیار کاربران قرار می دهد اعلام کرد که از ادامه فروش این گوشی به این شکل منصرف شده و قصد دارد با اپراتورهای شبکه قراردادی مبنی بر فروش این گوشی منعقد کند.
اطلاعات بیشتر راجع به این اقدام گوگل و اینکه با چه اپراتورهایی برای فروش گوشی نکسوس وان قرارداد منعقد خواهد کرد ارایه نشده است.
گوشی نکسوس وان اولین گوشی مجهز به سیستم عامل اندرویید گوگل است که توسط مهندسان گوگل طراحی شد و کار ساخت بخش سخت افزاری آن را HTC به عهده گرفت.
گوگل که خود اقدام به عرضه مستقیم این گوشی کرد پیش بینی هایش درست از آب در نیامد و تعداد گوشی هایی که از این برند به فروش رسید با تعداد گوشی هایی که گوگل انتظار فروش آن را می کشید سازگاری نداشت و به نظر می رسد اقدام جدید گوگل برای فروش بیشتر این گوشی است.
یکی دیگر از دلایل کاهش فروش نکسوس وان گوگل، تبلیغات محدودی بود که از این گوشی به عمل آمد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا