تقاضای سیمکارت های صفر کاهش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در پی استقبال از سیمکارت های اعتباری توسط مشتریان ، خریدوفروش سیمکارت های  صفر ۰۹۱۲ در بازار به طور چشمگیری کاهش یافته است.ارزان بودن سیمکارت های اعتباری باعث شده تا مشتریان  تمایل  به خرید سیمکارت های دائمی همراه اول به خصوص سیمکارت های صفر آن نداشته باشند. سیمکارت های …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در پی استقبال از سیمکارت های اعتباری توسط مشتریان ، خریدوفروش سیمکارت های  صفر ۰۹۱۲ در بازار به طور چشمگیری کاهش یافته است.
ارزان بودن سیمکارت های اعتباری باعث شده تا مشتریان  تمایل  به خرید سیمکارت های دائمی همراه اول به خصوص سیمکارت های صفر آن نداشته باشند.
سیمکارت های دائمی همراه اول در بازار امروز شنبه تهران همانند روزهای گذشته بدون نوسان قیمت  در اختیار مشتریان قرار گرفت.
سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول در بازار امروز با قیمت حدود ۵۷۵هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” و “۳” و “۴”  به ترتیب به بهای حدود ۵۵۵ ، ۵۳۰و ۳۸۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
همچنین سیمکارت های صفر کدهای “۵”،”۶″،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت ۳۸۵، ۳۵۵ ، ۳۱۰ و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود.
سیمکارت های کارکرده کدهای “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت  ۳۷۵، ۳۱۵، ۲۵۵، ۲۵۰، ۲۳۵ ، ۲۳۰ و ۲۲۰ هزار تومان در سطح بازار سیمکارت تهران به فروش می رسد.
سیمکارت های خانواده همراه اول شامل دو سیمکارت اعتباری با شماره های پشت سرهم با قیمت ۳۰ هزار تومان و اعتبار هر کدام پنج هزار تومان است .
سیمکارت های اعتباری تالیا و اپراتور دوم نیز به ترتیب به بهای ۱۲ و پنج هزار تومان در بازار آزاد در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا