پرفروش ترین گوشی های تلفن همراه در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی N97 MINI نوکیا که با قیمت ۴۱۰  هزار تومان به فروش رسید توانست از فروش بالایی برخوردار شود.این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT لمسی ۲/۳ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶گیگابایت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی N97 MINI نوکیا که با قیمت ۴۱۰  هزار تومان به فروش رسید توانست از فروش بالایی برخوردار شود.
این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT لمسی ۲/۳ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶گیگابایت بهره می برد.
گوشی ۶۳۰۳  کلاسیک نوکیا که به بهای ۱۳۵ هزار تومان فروخته شد یکی دیگر از مدل های پرتقاضا نوکیا در بازار بود که با امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه اصلی  توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت.
همچنین گوشی های T715 و W595 سونی اریکسون به عنوان پرفروش ترین های این برند در بازار تلفن همراه  هفته گذشته معرفی شدند.
گوشی های T715 و W595 سونی اریکسون با گارانتی غیر رسمی به ترتیب به بهای ۲۰۲ و ۱۸۳ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳  مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و صفحه نمایش tft از مشخصات فنی گوشی T715، صفحه نمایش tft، حافظه داخلی ۴۰ مگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳  مگاپیکسلی نیز از ویژگی های اصلی گوشی W595 به شمار می آید.
دو مدل گوشی KC910 و GU230 ال جی با گارانتی رسمی به عنوان پرفروش ترین مدل های این برند در بازار تلفن همراه معرفی شدند.
گوشی KC910 ال جی که با گارانتی رسمی به بهای ۳۰۳ هزار تومان است از امکاناتی نظیر صفحه نمایش tft لمسی سه اینچی، حافظه داخلی ۱۰۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت microsd transflash  تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی است.
گوشی GU230  این برند که به تازگی وارد بازار شده  است با قیمت فروش ۸۵ هزار تومانی توانسته از استقبال بالایی برخوردار شود.
این گوشی کشویی ال جی دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی، ارتقا حافظه اصلی و صفحه نمایش TFT است.
گوشی   B5722سامسونگ نیز توانست در صدر پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
این گوشی که به بهای ۲۳۰ هزار تومان به فروش می رسد دارای امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT لمسی ۸/۲ اینچی، ارتقا حافظه اصلی تا هشت گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی بهره می برد توانسته از فروش بالایی برخوردار شود.
گوشی S3653 سامسونگ یکی دیگر از گوشی های خوش فروش این برند است که با بهای فروش ۱۵۹ هزارتومانی توانسته مورد خرید بیشتر مشتریان قرار گیرد.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا