ارتش آمریکا در جنوب افغانستان شبکه تلفن همراه راه اندازی می کند

به گزارش اخبار خار جی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، طالبان به تازگی اعلام کرده اند که شبکه های تلفن همراه در طول شب باید خاموش باشند بر این اساس ارتش آمریکا اقدام به ارایه شبکه های تلفن همراه در شهرهای قندهار کرده است.طالبان از ناتو به دلیل رد گیری سیگنال های تلفن به …

به گزارش اخبار خار جی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، طالبان به تازگی اعلام کرده اند که شبکه های تلفن همراه در طول شب باید خاموش باشند بر این اساس ارتش آمریکا اقدام به ارایه شبکه های تلفن همراه در شهرهای قندهار کرده است.
طالبان از ناتو به دلیل رد گیری سیگنال های تلفن به شدت وحشت دارد و بر این اساس به شرکت های مخابراتی و شبکه های تلفن افغانستان دستور داده که شبکه های خود را شب هنگام خاموش کنند در غیر این صورت اقدام به ویرانی این شبکه ها خواهد کرد.
ارتش آمریکا که قبلا با شبکه های تلفن همراه افغانستان مشورت کرده بود اما به نتیجه نرسید، بر این اساس اقدام به راه اندازی شبکه های جدید در جنوب افغانستان کرده است.
ارتش آمریکا قصد ندارد در افغانستان به بخش تجاری تلفن همراه وارد شود و فقط درصدد ارایه سیگنالی برای شرکت های محلی است تا بتوانند با دولت مرکزی در کابل همکاری کند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا