موتورولا با موتوروی به بازار می آید

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی MOTOROI موتورولا قرار است برای بازار انگلیس عرضه شود.این گوشی دارای دوربین هشت مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو و وضوح تصویر ۷۲۰ پیکسل است.از ویژگی های این گوشی می توان به پردازنده پرسرعت، پورت mini-HDMI، پشتیبانی از آخرین نسخه سیستم عامل اندرویید …

موتورولا با موتوروی به بازار می آید

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی MOTOROI موتورولا قرار است برای بازار انگلیس عرضه شود.
این گوشی دارای دوربین هشت مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو و وضوح تصویر ۷۲۰ پیکسل است.
از ویژگی های این گوشی می توان به پردازنده پرسرعت، پورت mini-HDMI، پشتیبانی از آخرین نسخه سیستم عامل اندرویید و سرویس های پرسرعت HSPA اشاره کرد.
گفته می شود موتورولا به منظور رقابت با شرکت های HTC و سونی اریکسون اقدام به تولید این گوشی با دوربین بهتر و پردازنده پرسرعت تر کرده است.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و زمان عرضه این گوشی ارایه نشده است.
شرکت چند ملیتی موتورولا در سال ۱۹۲۸ در آمریکا تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در “شاومبورگ” واقع در ایالت “ایلینویز” آمریکا است.
این شرکت در زمینه صنعت ارتباط از راه دور، تولید میکرو پروسسور، تلفن های همراه، رادیوهای دوطرفه و سیستم شبکه فعالیت می کند.
این شرکت  66 هزار کارمند دارد و در سال گذشته با کاهش فروش و درآمد مواجه شده است.
شرکت آمریکایی موتورولا که یکی از تولید کنندگان بزرگ تلفن همراه در جهان به شمار می رود قصد دارد با تولید گوشی های نسل سومی بسیار پیشرفته بازار خود را در مناطق اروپا، خاور میانه و آفریقا گسترش دهد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا