معرفی گوشی E75 نوکیا

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی با طراحی باریک و بلند مورد استقبال اکثر مشتریان این برند قرار گرفته است.قاب پشت گوشی این گوشی فلزی است و قاب جلوی آن نیز ساختار خاص خود دارد و صفحه کلید عددی از پلاستیک ساخته شده است .صفحه کلید کشویی QWERTY دارای حاشیه کروم است که …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی با طراحی باریک و بلند مورد استقبال اکثر مشتریان این برند قرار گرفته است.
قاب پشت گوشی این گوشی فلزی است و قاب جلوی آن نیز ساختار خاص خود دارد و صفحه کلید عددی از پلاستیک ساخته شده است .
صفحه کلید کشویی QWERTY دارای حاشیه کروم است که در صورت باز بودن صفحه کلید نیز اندازه گوشی جمع و جور به نظر می رسد و کار با آن راحت است .
حسگر نور محیط و دوربین مکالمه تصویری در بالای قاب جلوی گوشی و در دو طرف خروجی صدای گوشی قرار دارند .
صفحه نمایش ۴/۲  اینچی در پایین آنها مشاهده می شود که کلید حرکتی بدنبال آن قرار گرفته است و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد .
پورت microUSB و محل کارت حافظه microSD در طرف چپ گوشی وجود دارد . این دو پورت دارای پوشش پلاستیکی است که مانع ورود گرد و غبار به آن می شود . پوشش ها بخوبی در محل مربوطه محکم شده اند.
سوکت صوتی استاندارد ۳.۵ میلی متری در بالای گوشی نوکیا E75 قرار دارد که این سوکت دارای پوشش محافظ نیست.
صفحه کلید QWERTY ساختار مناسبی دارد و به این منظور کمتر از صفحه کلید کاراکتری استفاده می شود . صفحه کلید QWERTY دارای چهار ردیف با کلید های بزرگ است که کلید های آن به مراتب بهتر از صفحه کلید کاراکتری واکنش می دهند .
گوشی های سری E عمدتا به منظور پیام رسانی و بر قراری ارتباط طراحی شده اند . صفحه کلید QWERTY این گوشی و پشتیبانی نرم افزاری آن را با یک دستگاه پیام رسان تبدیل کرده است .
 در بخش پیام رسانی نوکیا E75 یک ویرایشگر مناسب ، ورودی پیشگویانه و اصلاح خطا نیز وجود دارد .
نرم افزار پخش موسیقی از فرمت های صوتی +MP3 ، AAC ، eAAC و WMA پشتیبانی می کند .
نوکیا E75 به یک دوربین سه مگاپیکسل با کانون اتوماتیک و فلش LED مجهز است.
فلش LED قدرت کافی ندارد و محدوده کوچکی را روشن می کند. لنز دوربین پوشش محافظ ندارد و نشان می دهد که شیشه روی لنز در فاصله زمانی کوتاهی خراشیده می شود .
نوکیا E75 برای انتقال داده از گزینه های کافی برخوردار است. از گزینه های ارتباطی این گوشی می توان به مادون قرمز ، بلوتوث دو ، USB 2.0 ، Wi-Fi و نسل سوم اشاره کرد .
حافظه داخلی ۸۵ مگابایتی این گوشی نوکیا توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می یابد.
نرم افزار Mobile Office از فایل های Word ، Excel و Powerpoint پشتیبانی می کند . بر خلاف اکثر گوشی های نوکیا ، ویرایش مستندات خارج از باکس صورت می گیرد .
نوکیا E75 با گیرنده داخلی GPS تکمیل می شود . A-GPS و نرم افزار از پیش نصب شده نقشه های نوکیا نیز وجود دارند . نسخه ۲.۰ نقشه های نوکیا (Nokia Maps ) پوشش دقیق نقشه از تعدادی زیادی کشور را ارائه می دهد و گزینه هایی مانند اطلاعات ترافیک ، راهنمای شهر و … را به همراه دارد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا