آمادگی خرید سهام اپراتور سوم تا سقف ۴۹ درصد

رمضانعلی صادق زاده معاون توسعه صنایع پیشرفته سازمان گسترش و نوسازی ، در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: حضور سازمان گسترش در پروژه اپراتور سوم منوط به نظر و موافقت  تامین تله است .وی گفت: پروژه اپراتور سوم نیز از مصادیق فناوری های high-tech محسوب می شود و سازمان گسترش مجاز به …

رمضانعلی صادق زاده معاون توسعه صنایع پیشرفته سازمان گسترش و نوسازی ، در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: حضور سازمان گسترش در پروژه اپراتور سوم منوط به نظر و موافقت  تامین تله است .
وی گفت: پروژه اپراتور سوم نیز از مصادیق فناوری های high-tech محسوب می شود و سازمان گسترش مجاز به فعالیت در این عرصه است .
صادق زاده  ادامه داد: سازمان گسترش آمادگی خود را برای نصب و تهیه تجهیزات در پروژه اپراتور سوم اعلام کرده است.
صادق زاده در پایان اظهار داشت: سازمان گسترش برای کمک به شرکت های خصوصی وارد این عرصه شده است و در صورتی که قانونگذار این سازمان را مجاز به فعالیت در این عرصه نداند از نظر قانونگذار تبعیت خواهد کرد.
رضا تقی پور وزیر ارتباطات در روزهای نخست  اردیبهشت به صورت رسمی ، واگذاری  اپراتور سوم را به تامین تلکام که متعلق به سازمان تامین اجتماعی است ، اعلام کرد.
 اپراتور سوم باید ظرف مدت ۱۵ سال ۱۷ میلیون سیمکارت تلفن همراه به بازار عرضه کند که با اجرایی شدن این پروژه پیش بینی می شود رقابت برای ارائه سرویس های متنوع و با کیفیت میان سه اپراتور اول، دوم و سوم شکل گیرد.
۱۱۷/ ۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا