حضور ال جی در نمایشگاه اکسپوی چین

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از ارتیکلنیوز، ال جی در طول سال جاری میلادی برای فروش ۱۴۲میلیون دستگاه گوشی برنامه ریزی کرده که از این میزان ۱۵ میلیون دستگاه گوشی  از مدل های Shine 2، شکلات، Accolade ، Arena, Cosmos, Lotus Elite  و Rumor Touch  در چین به فروش برساند.شرکت ال جی که …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از ارتیکلنیوز، ال جی در طول سال جاری میلادی برای فروش ۱۴۲میلیون دستگاه گوشی برنامه ریزی کرده که از این میزان ۱۵ میلیون دستگاه گوشی  از مدل های Shine 2، شکلات، Accolade ، Arena, Cosmos, Lotus Elite  و Rumor Touch  در چین به فروش برساند.
شرکت ال جی که باز هم جایگاه سوم جدول تلفن همراه را به خود اختصاص داد قصد دارد همراه با سامسونگ بیش از ۸۰ مدل گوشی جدید در بیش از ۱۰ هزار فروشگاه این کشور به فروش برساند.
ال جی در طول سال ۲۰۰۹ حدود ۱۱۷.۹ میلیون دستگاه گوشی در بازار جهانی به فروش رساند و به این ترتیب ۱۱ درصد بازار جهانی را از آن خود کرد.
این شرکت طی سال ۲۰۰۸ در بازار چین ۴.۸ میلیون دستگاه گوشی به فروش رساند که به این ترتیب ۲.۲ درصد بازار را به خود اختصاص داد.
در سال ۲۰۰۹ فروش گوشی های ال جی در بازار چین با ۶۷ درصد رشد به هشت میلیون دستگاه رسید و توانست ۳.۴ درصد بازار چین را به خود اختصاص دهد.
در چین که بزرگ ترین بازار تلفن همراه دنیا را دارد، در طول سال گذشته ۲۳۸ میلیون دستگاه گوشی به فروش رسید که نسبت به سال ۲۰۰۸ با هشت درصد رشد همراه بود و ۲۲ درصد بازار دنیا را به خود اختصاص داده است.
پیش بینی می شود تعداد کاربران ۳G چین از ۱۰ میلیون به ۴۰ میلیون در سال ۲۰۱۰ افزایش یابد و به این ترتیب انتظار می رود امسال ۲۵۰ میلیون دستگاه گوشی به فروش برسد که ۳۰ میلیون از آنها گوشی هایی با پشتیبانی از سرویس های شبکه ۳G باشد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا