افزایش شکایت کاربران از گوشی های هوشمند تقلبی چینی

“علی شربیانی” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: اکثر شکایات صورت گرفته درخصوص گوشی هایی هوشمند تقلبی آیفون است که با فاقد گارانتی های اصلی هستند.وی افزود: در حال حاضر بیشترین شکایت در اتحادیه مربوط به کاربران این نوع گوشی ها می باشد که بعد از استفاده کوتاه مدت از این …

“علی شربیانی” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: اکثر شکایات صورت گرفته درخصوص گوشی هایی هوشمند تقلبی آیفون است که با فاقد گارانتی های اصلی هستند.
وی افزود: در حال حاضر بیشترین شکایت در اتحادیه مربوط به کاربران این نوع گوشی ها می باشد که بعد از استفاده کوتاه مدت از این گوشی ها صفحه نمایش آنها با مشکل روبرو می شود.
وی افزود: این نوع گوشی ها که تنها از لحاظ شکل ظاهری مشابه نمونه های اصلی است و از لحاظ امکانات و کیفیت در حد پایین تراز نسخه های اصلی قرار دارند.
مسوول رسیدگی به شکایات مردمی در اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری به تمامی مشتریان گوشی های هوشمند توصیه کرد: گوشی های هوشمند را تنها از برندهای معتبر اصلی و با گارانتی تهیه و خریداری نمایند تا در مواقع معیوب شدن این گوشی ها از خدمات پس از فروش برخوردار شوند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا