مایکروسافت و نوکیا همکاری می کنند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نیوزسورس، شرکت های مایکروسافت و نوکیا سال گذشته اقدام به همکاری برای ارایه روش های بهتری برای استفاده از نرم افزارهای آفیس بر روی تلفن های همراه کردند.این دو شرکت اعلام کرده اند هم اکنون یکصد مهندس را به شکل مشترک استخدام و به کار گماشته اند …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نیوزسورس، شرکت های مایکروسافت و نوکیا سال گذشته اقدام به همکاری برای ارایه روش های بهتری برای استفاده از نرم افزارهای آفیس بر روی تلفن های همراه کردند.
این دو شرکت اعلام کرده اند هم اکنون یکصد مهندس را به شکل مشترک استخدام و به کار گماشته اند تا برای گوشی های هوشمند نرم افزار بسازند.
روز گذشته این دو شرکت از تولید اولین محصول مشترک خود که یک نرم افزار موبایلی با نام Microsoft Communicator Mobile for Nokia است، رونمایی کردند که با نرم افزار Communication Server  ادغام شده و بر روی گوشی های هوشمند سری E نوکیا قرار می گیرد.
Communication Server نرم افزار مدیریتی است که اجازه می دهد افراد از دستگاه PC خود برای مکالمات تصویری، مکالمات تلفنی و پیام فوری استفاده کنند.
با این سرویس جدید افرادی که از گوشی هوشمند نوکیا استفاده می کنند می توانند لیست تماس های خود را بررسی کرده و ببینند که آیا افراد مشغول مکالمه یا آزاد هستند.
این نرم افزار از هم اکنون در دسترس کاربران قرار دارد.
نوکیا بیش از ۱۰ میلیون دستگاه گوشی از سری E به فروش رساند و هم اکنون گوشی های بلک بری را یکی از رقبای اصلی خود می داند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا