تعرفه‌های‌ تلفن ثابت اعتباری احتمالاً بیش‌تر از تلفن ثابت نخواهد بود

صابر فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس در خصوص ارائه تلفن ثابت اعتباری از سوی مخابرات، اظهار داشت: کارهای آزمایشی این سرویس انجام شده و در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی این نوع تلفن در مراکز دارای متقاضی هستیم.وی ادامه داد: این سرویس مرکز به مرکز راه‌اندازی می‌شود و پس از راه‌اندازی در …

صابر فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس در خصوص ارائه تلفن ثابت اعتباری از سوی مخابرات، اظهار داشت: کارهای آزمایشی این سرویس انجام شده و در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی این نوع تلفن در مراکز دارای متقاضی هستیم.
وی ادامه داد: این سرویس مرکز به مرکز راه‌اندازی می‌شود و پس از راه‌اندازی در تمام مرکز، راه‌اندازی خواهد شد.
وی در خصوص اینکه احتمالاً ابتدا در کدام استان راه‌اندازی خواهد شد، گفت: اینکه ابتدا در کدام استان راه‌اندازی شود مشخص نیست و بستگی به این دارد که در چه جایی زودتر جواب دهد.
فیضی افزود: مرحله پایلوت طرح انجام شده و نتیجه نیز حاصل شده است که در حال حاضر مشغول انجام کارهای فنی طرح برای مراکز هستیم.
وی ادامه داد: زمان راه‌اندازی این سرویس دقیقاً مشخص نیست و احتمالاً تعرفه تلفن‌های ثابت اعتباری بیشتر از تلفن ثابت نخواهد بود اما این مسئله هنوز قطعی نشده است.
به گزارش فارس، ارائه تلفن ثابت اعتباری از سال گذشته در دستور کار شرکت مخابرات ایران قرار گرفت که با همزمانی خصوصی سازی مخابرات، اجرای این طرح به پس از خصوصی‌سازی و ارائه طرح تجاری مالکان موکول شده بود.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا