کسر کارمزد ۱۰ میلیارد تومانی بانک تجارت از مخابرات

مدیرعامل مخابرات ایران:درآمد مخابرات در کل کشور کم شدبانک به‌ازای هر قبض ۸ برابر مبلغ مصوب برداشت کردصابر فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اختلاف میان شرکت مخابرات با بانک تجارت درباره کسر کارمزد گفت: ما قبلا با بانک تجارت مکاتبه و جلسه داشته و داریم و تاکیدمان این است …

مدیرعامل مخابرات ایران:
درآمد مخابرات در کل کشور کم شد
بانک به‌ازای هر قبض ۸ برابر مبلغ مصوب برداشت کرد

صابر فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اختلاف میان شرکت مخابرات با بانک تجارت درباره کسر کارمزد گفت: ما قبلا با بانک تجارت مکاتبه و جلسه داشته و داریم و تاکیدمان این است که طبق مصوبه دولت باید تا پایان سال ۸۸ طبق روال گذشته عمل می‌کردند اما بانک تجارت از مبالغی که از قبض‌ها از ما گرفته به ازای هر قبض مبلغی تقریبا ۸ برابر مبلغ مصوب دولت برداشت کرده است.
فیضی ادامه داد: می‌توان گفت بانک تجارت به ازای هر قبض حدود ۴۰۰ تومان برداشت کرده است، بنابراین ما برای همه مشترکان‌مان زیرنویس زدیم که مشترکان‌ قبوض خود را از بانک تجارت پرداخت نکنند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به این سوال که آیا مخابرات با بانک مرکزی و دولت تعاملات و مکاتباتی داشته است گفت: رونوشت نامه‌هایمان را برای آن‌ها نیز ارسال کردیم اما این موضوع نتیجه نداشت و بانک تجارت آن مبلغ را برداشت کرد.
وی اظهار کرد: ما برای این که بعد از این بانک تجارت برداشت اضافی نکند، از مشترکان‌مان خواستیم که قبوض خود را از طریق بانک تجارت واریز نکنند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: این موضوع را به وزارت اقتصاد هم منعکس کردیم که آن‌ها هم این موضوع را بررسی کنند و خودمان هم مکاتبات زیادی را با بانک تجارت داشتیم که در نهایت مجمع شرکت‌ها که هیات مدیره مخابرات ایران است، تصمیم گرفت که اعلام کند تا قبوض از طریق بانک تجارت پرداخت نشود. درآمد شرکت مخابرات به میزانی که بانک تجارت به‌صورت مازاد کسر کرده در کل کشور کم شده است.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا