هلاکت ۲ شرور مسلح توسط پلیس کرمان

سرهنگ “رضا بنی‌اسدی” در تشریح این عملیات گفت: ماموران پلیس امنیت کهنوج در یک اقدام اطلاعاتی از انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از شرق کشور به این شهرستان و قصد انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور توسط قاچاقچیان مسلح با خبر شدند. وی افزود: پلیس در تکمیل اقدامات اطلاعاتی مشترک خود دریافت قاچاقچیان مسلح …

سرهنگ “رضا بنی‌اسدی” در تشریح این عملیات گفت: ماموران پلیس امنیت کهنوج در یک اقدام اطلاعاتی از انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از شرق کشور به این شهرستان و قصد انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور توسط قاچاقچیان مسلح با خبر شدند.

وی افزود: پلیس در تکمیل اقدامات اطلاعاتی مشترک خود دریافت قاچاقچیان مسلح مواد مخدر این محموله را در منزلی در یکی از شهرک حوالی مرکز این شهرستان دپو نموده و قصد دارند در فرصتی مناسب محموله را با اسکورت به مقصد منتقل کنند.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: بلافاصله تیم‌های عملیاتی این پلیس ضمن هماهنگی‌های قضایی، محل مورد نظر را محاصره کرده و با سوداگران مسلح درگیر شدند.

بنی‌اسدی با بیان اینکه در این درگیری که حدود نیم ساعت به طول انجامید، سرانجام دو تن از اشرار مسلح به هلاکت رسیدند، گفت: پلیس در بازرسی از محل درگیری ۵۰۷ کیلو گرم تریاک به همراه دو قبضه سلاح و پنج تیغه خشاب مهمات کشف و سه دستگاه خودرو توقیف کرد.

فرمانده انتظامی استان از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک ضمن تماس با ۱۱۰ پلیس را در جریان موضوع قرار دهند تا با انجام اقداماتی ضربتی سوداگران مرگ در رسیدن به اهداف خود ناکام بمانند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا