نامعلوم بودن علت قطع تلفن‌های همراه اول گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رئیس اداره مخابرات شهرستان گناباد گفت: دلیل اصلی قطع تلفن همراه اول این شهرستان که از صبح روز شنبه قطع شده است، هنوز مشخص نیست.علی‌اکبر موذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درگناباد اظهار داشت: به احتمال زیاد علت قطع تلفن همراه شهرستان گناباد خرابی در ایستگاه‌های تلفن همراه …

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رئیس اداره مخابرات شهرستان گناباد گفت: دلیل اصلی قطع تلفن همراه اول این شهرستان که از صبح روز شنبه قطع شده است، هنوز مشخص نیست.
علی‌اکبر موذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درگناباد اظهار داشت: به احتمال زیاد علت قطع تلفن همراه شهرستان گناباد خرابی در ایستگاه‌های تلفن همراه تربت حیدیه است.
وی افزود: در شهرستان گناباد حدود ۱۵ هزار تلفن همراه در دست مردم است.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات خراسان رضوی نیز در این ارتباط گفت: تا این لحظه مسئولان و کارشناسان شرکت مخابرات قطع بودن و نبودن تلفن همراه شهرستان گناباد را اعلام نکرده‌اند.
*اجرای طرح تغذیه فکری ائمه جماعات در چناران
رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران گفت: نخستین مرحله از طرح تغذیه فکری ائمه جماعات دستگاه‌های دولتی و مدارس در سال جاری در چناران اجرا شد.
حجت‌الاسلام علی بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران گفت: توزیع ۶۰ حلقه لوح فشرده مشکات و شیعه، ۳۰ کتاب پیمانه مصرف از جمله اقلام فرهنگی اهدایی به ائمه جماعات این شهرستان است.
وی افزود: اجرای این طرح در راستای حمایت فکری از ائمه جماعات و در برای ارتقای سطح فکری و علمی آنان است و در سال جاری تداوم خواهد داشت.
*برگزاری جشنواره دست‌سازه‌های دانش‌آموزان مدارس راهنمایی گناباد
مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: به مناسبت هفته معلم سومین جشنواره دست سازه های دانش‌آموزان مدارس راهنمایی شهرستان گناباد در سالن شهید مهاجرانی این شهر برگزار شد.
احمد خاکستانی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ اثر از ۴۷ آموزشگاه برای برپایی این نمایشگاه به دبیرخانه جشنواره رسید که یک‌هزار اثر انتخاب و در معرض دید علاقمندان و بازدید کنندگان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: کار با چوب، فلز، عروسک‌سازی و ارائه مقالات علمی از نمونه کارهای دانش‌آموزان است که به نمایش گذاشته شده است.
وی تصریح کرد: هدف از برپایی این جشنواره، پرورش قدرت خلاقیت دانش‌آموزان و ارزش‌گذاری به کار آنها است.
وی در پایان یادآور شد: این نمایشگاه تا پایان هفته معلم برای بازدید عموم دایر خواهد بود.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا