تغییر درخواست‌های مردم در سفرهای استانی

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد خواجه پور، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: پیش از این، درخواست‌های مردم خصوصاً در روستاها، برای دستیابی به امکانات ارتباطی و مخابراتی بود.وی افزود: هم اکنون و بر اساس نیازهای مطرح شده و برنامه‌ریزی‌های کلان صورت گرفته از …

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد خواجه پور، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: پیش از این، درخواست‌های مردم خصوصاً در روستاها، برای دستیابی به امکانات ارتباطی و مخابراتی بود.
وی افزود: هم اکنون و بر اساس نیازهای مطرح شده و برنامه‌ریزی‌های کلان صورت گرفته از سوی مسوولان وزارت ارتباطات و همچنین تلاش کارشناسان این وزارت‌خانه امکانات ارتباطی به شهرها و روستاهای کشور ارایه شده است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات با بیان اینکه خوشبختانه نیروهای علمی تنها در شهرهای بزرگ ساکن نیستند، گفت: در بسیاری از مناطق از جمله روستاها، مردم با مراجعه به نمایندگان این وزارت‌خانه، خواستار بهره‌مندی از امکانات فیبرنوری و دریافت اینترنت پرسرعت جهت اتصال به شبکه جهانی اینترنت هستند.
وی ادامه داد: نیروهای علمی و دانشگاهی حاضر در این مناطق برای انجام فعالیت‌های علمی، صنعتی خود درخواست دریافت ADSL را مطرح کرده اند.
خواجه‌پور با اشاره به سفر هیات دولت به استان هرمزگان تصریح کرد: روستاهایی که در ابتدای انقلاب به عنوان محروم‌ترین نقاط کشور محسوب می‌شدند در حال حاضر از امکانات ارتباطی و تلفن خانگی بهره‌مند هستند.
وی تأکید کرد: در این سفر، نمایندگان ۲۵ روستا با ارایه درخواستی، خواستار کشیدن فیبرنوری به روستاهای خود و دریافت ADSL برای انجام کارهای روزمره خود شدند.
او ادامه داد: بخشی از اعتبارات پیش‌بینی شده در بودجه ۸۹، برای ارایه خدمات ارتباطی در نقاط کمتر توسعه یافته است که امیدواریم با عنایت مجلس، این کار عملی شود.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا