دولت به وعده های خود عمل نکرد؛ خط تولید گوشی وطنی متوقف شد

ابراهیم مطلع مدیرعامل کارخانجات مخابراتی ایران در گفت وگو با سازمان خبری موبنا اظهارداشت: ساخت گوشی های تولید داخل در کشور بعد از یک پروسه طولانی به نتیجه نرسید به دلیل اینکه دولت به وعده هایی که داده بود عمل نکرد و همین مساله منجر به شکست در تولید گوشی های وطنی شد.وی با اشاره به اینکه …

ابراهیم مطلع مدیرعامل کارخانجات مخابراتی ایران در گفت وگو با سازمان خبری موبنا اظهارداشت: ساخت گوشی های تولید داخل در کشور بعد از یک پروسه طولانی به نتیجه نرسید به دلیل اینکه دولت به وعده هایی که داده بود عمل نکرد و همین مساله منجر به شکست در تولید گوشی های وطنی شد.
وی با اشاره به اینکه جهار پارامتر از سوی دولت باید اعمال می شد تا گوشی وطنی جایگزین دیگر گوشی هادر بازار می شد افزود: متاسفانه دولت با رعایت نکردن این پارامتر ها ساخت گوشی وطنی را با مشکل و حتی تعطیلی کارخانه های تولید گوشی مواجه کرد.
مطلع تصریح کرد:حمایت از سبک گوشی های وطنی ،تثبیت تعرفه ها ی ۶۰ درصدی برای ۴ سال ،جلوگیری از ورود گوشی های قاچاق به بازار و ارائه تسهیلات مورد نظر تولیدکنندگان از جمله تعهد های دولت به تولید کنندگان تلفن همراه وطنی بود که در حد حرف باقی ماند.
وی افزود:در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود سرمایه گذاری در تولید گوشی وطنی با چالش مواجه شده  ازاین رو کارخانجات مخابراتی ایران تولید گوشی وطنی را تا فراهم شدن بسترهای لازم متوقف کرده است.
وی خاطرنشان کرد :برای راه اندازی خط تولید گوشی های وطنی بالغ بر ۶ میلیارد تومان هزینه صورت گرفت ولی نه تنها گوشی وطنی به دلیل تحقق نیافتن وعده های دولت به تولید انبوه نرسید بلکه بسیاری از سرمایه گذاران در این بخش متضرر شدند.
۱۸۲/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا