پرفروش ترین گوشی های نوکیا در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، همچنین علاوه بر گوشی های فوق مدل های  ۶۷۳۰ کلاسیک ، ۶۳۰۳ و ۶۲۶۰ اسلاید نوکیا  به عنوان گوشی های خوش فروش این برند در بازار تلفن همراه معرفی شدند.به گفته فعالان بازار، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل اسقبال از این گوشی ها …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، همچنین علاوه بر گوشی های فوق مدل های  ۶۷۳۰ کلاسیک ، ۶۳۰۳ و ۶۲۶۰ اسلاید نوکیا  به عنوان گوشی های خوش فروش این برند در بازار تلفن همراه معرفی شدند.
به گفته فعالان بازار، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل اسقبال از این گوشی ها بوده است.
گوشی ۶۷۱۰ Navigator نوکیا که با قیمت ۳۱۰ هزار تومان به فروش می رسد از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت بهره می برد.
گوشی XpressMusic  ۵۷۳۰ نوکیا که دارای صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ ، ارتقا حافظه داخلی توسط microSD  تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی است در بازار تلفن  همراه از فروش بالایی برخوردار شده است.
گوشی های  ۶۷۳۰کلاسیک ، ۶۳۰۳ و ۶۲۶۰ اسلاید نوکیا که با گارانتی متفرقه با قیمت ۲۰۰ ، ۱۴۰ و ۲۲۰ هزار تومان در بازار فروخته می شود مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفته است.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا