سیستم عامل جدید بلک بری رونمایی شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، مایک لازاریدیز، مدیر اجرایی شرکت RIM طی مراسمی از نسخه جدید سیستم عامل بلک بری با نام OS 6.0.  رونمایی کرد.بر اساس اطلاعاتی که در این زمینه از سوی شرکت کانادایی RIM منتشر شده، سیستم عامل BlackBerry OS6 از یک مرورگر جدید، پشتیبانی …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، مایک لازاریدیز، مدیر اجرایی شرکت RIM طی مراسمی از نسخه جدید سیستم عامل بلک بری با نام OS 6.0.  رونمایی کرد.
بر اساس اطلاعاتی که در این زمینه از سوی شرکت کانادایی RIM منتشر شده، سیستم عامل BlackBerry OS6 از یک مرورگر جدید، پشتیبانی از قابلیت چندلمسی برای صفحه نمایش و رابط کاربری جدید پشتیبانی می کند.
شرکت RIMبه تازگی از دو گوشی جدید  Bold 9650 و Pearl 3G پرده برداری کرده و هم اکنون در حال تبلیغات برای سیستم عامل جدید خود است.
البته اطلاعات زیادی در باره این سیستم عامل جدید ارایه نشده است اما بر اساس تصاویری که در این زمینه منتشر شده نمایشگر خانگی این گوشی با نسخه های قبلی متفاوت است، منوهای متفاوتی دارد و مرورگر WebKit بر اساس HTML5 است.
انتظار می رود این سیستم عامل جدید فصل سوم ۲۰۱۰ ارایه شود و پیش بینی می شود بعضی از گوشی های قدیمی این برند قابلیت ارتقا و سازگاری با سیستم عامل جدید بلک بری را داشته باشند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا