افزایش ۴۹ درصدی تراکنش های بانکی همراه با کاهش قطعی و کندی سیستم ها

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا جمع پردازش تراکنش‌ها فقط در اسفند ماه سال گذشته بالغ بر ۴۸۰ میلیون فقره بوده که این عدد در مقایسه با ماه مشابه در سال ۸۷، در حدود ۵۲رشد را به همراه داشته است. تعداد کارت‌های ارائه شده به بانکهای طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتیک به بیش از ۳۵ …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا جمع پردازش تراکنش‌ها فقط در اسفند ماه سال گذشته بالغ بر ۴۸۰ میلیون فقره بوده که این عدد در مقایسه با ماه مشابه در سال ۸۷، در حدود ۵۲رشد را به همراه داشته است. تعداد کارت‌های ارائه شده به بانکهای طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتیک به بیش از ۳۵ میلیون رسیده است که این تعداد در سال ۱۳۸۸، ۴۵ درصد افزایش را نسبت به سال ۸۷ نشان می‌دهد.
پردازش موفق ۲۷۰ میلیون تراکنش سیستم کارت در اسفند ماه سال۸۸ در مقایسه  با ماه مشابه سال ۸۷ از رشد ۶۲ درصد درصدی در این بخش برخوردار بوده است.همچنین حجم تراکنش‌های سیستم شتاب در ماه پایانی سال ۱۳۸۸ به مرز ۱۴۲ میلیون رسیده که این تعداد افزایش در مقایسه با سال قبل از آن بیانگر رشدی۵۱ درصدی است. این امر در راستای اجرای اهداف بانک مرکزی بوده و پیش‌بینی می‌شود در سال جدید، میزان رشد تراکنش‌ها بیشتر از روند رشد سال‌های قبل باشد.
تاثیر فزاینده پرداخت قبوض, دیگر محصول این شرکت از طریق درگاه‌های مختلف در کاهش مراجعه مشتریان به شعب بانک‌ها, بخش دیگری از این خبر را به خود اختصاص داده است.
حجم تراکنش‌های پرداخت قبوض در بانک‌های ملی و صادرات به‌ترتیب از رشد ۱۵۰ درصد و ۹۰ درصد برخوردار بوده واگر فقط به آمار تعداد کل تراکنش‌های موفق پرداخت قبوض که حجمی بالغ بر ۱۵ میلیون می باشد.
 همچنین  در سال ۱۳۸۹ این شرکت با طراحی و افزودن زیر سیستم دستور برداشت به سیستم پایاپای الکترونیکی, ارائه تسهیلات بهتر و تخصصی تر به مشتریان بانکها را مد نظر قرار  داده است.
۱۱۷/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا