بررسی صورتهای مالی مخابرات تا تیر ماه به طول می انجامد

 نصرا.. برزنی حسابرس و مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک اقتصاد نوین در گفتگو با خبرنگار ما  گفت :حسابرسی نشدن صورت های مالی مخابرات دلیل بسته شدن نماد این شرکت  نبوده است و همان طور که اعلام شد نماد مخابرات با اعلام رقم دقیق سود دوباره به روی تالار بورس بازگشت .وی گفت :چرا که مخابرات باید رقم …

 نصرا.. برزنی حسابرس و مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک اقتصاد نوین در گفتگو با خبرنگار ما  گفت :حسابرسی نشدن صورت های مالی مخابرات دلیل بسته شدن نماد این شرکت  نبوده است و همان طور که اعلام شد نماد مخابرات با اعلام رقم دقیق سود دوباره به روی تالار بورس بازگشت .
وی گفت :چرا که مخابرات باید رقم دقیق سود و بالا یا پایین شدن آن را سریعا به بورس اعلام کند که متاسفانه این  اعلام صورت نگرفته بود و نماد مخابرات بسته شده بود.که پس از اعلام دقیق سود نماد مخابرات بازگشایی شد. 
وی افزود :بررسی صورت های مالی مخابرات به دلیل داشتن شرکتهای زیاد اقماری ممکن است تا پایان تیرماه و حتی بیشتر به طول بی انجامد  ولی هم اکنون نماد مخابرات باز است چرا که سود دقیق به بورس اعلام شده است.
وی افزود :در حال حاضر نماد مخابرات با جهش قیمت بازگشایی شده است و این افزایش قیمت توانسته است شوک مثبتی را به بازار وارد کند.و مهمترین ابهام که همان سود مخابرات بود برطرف شده است .
۱۶۱/۱۸۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا