بدهی‌باشگاه‌ها از محل‌درآمدشان پرداخت می‌شود

به گزارش “وزش سه” و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، اسماعیل حسن زاده در رابطه با آخرین وضعیت باشگاه‌های بدهکار گفت: در حال حاضر بدهی باشگاه های لیگ برتری از محل در آمدشان در نزد سازمان لیگ در حال پرداخت است. وی افزود: البته باتوجه به دستور العمل موجود برای تیم های …

به گزارش “وزش سه” و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، اسماعیل حسن زاده در رابطه با آخرین وضعیت باشگاه‌های بدهکار گفت: در حال حاضر بدهی باشگاه های لیگ برتری از محل در آمدشان در نزد سازمان لیگ در حال پرداخت است.

وی افزود: البته باتوجه به دستور العمل موجود برای تیم های لیگ برتری در ابتدای فصل تا ۵۰ درصد بدهی ها باید تسویه شود و بقیه بدهی ها تا پایان فصل پرداخت شود.

رییس کمیته اضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد: در لیگ های پائین تر نیز تاکید بر اجرای احکام مالی است به نحوی که بخشی از درآمد حاصل از تبلیغات محیطی که مربوط به تیم های لیگ یک می شود، به تسویه مالی تیم های بدهکار این لیگ اختصاص یابد و باقی مانده بدهی ها نیز مطابق دستور العمل باید پرداخت شود.

حسن زاده در ادامه گفت: دستورالعمل پرداخت نیز این گونه است که بدهی تیم ها تا سقف ۳۰ میلیون تومان باید بطور کامل تسویه شود، از۳۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان نیز تا ۷۵درصد باید تسویه گردد و از ۱۰۰ میلیون تومان به بالا نیز باید ۵۰ درصد آن پرداخت شود.

وی افزود: از طلبکاران و صاحبان پرونده های مالی در کمیته انضباطی در خواست می کنیم مستقیما به سازمان لیگ مراجعه نکرده و برای پیگیری مطالبات خود در صورت گرفتن اجرائیه و در یافت حق خود به بخش اجرایی کمیته انضباطی مراجعه نمایند.

رییس کمیته انضباطی تاکید کرد: طلبکارانی که با هر صورتی با باشگاه های بدهکار تسویه حساب و یا مصالحه کرده اند،نتیجه آن را مستندات به کمیته انضباطی ارائه دهند.

حسن زاده افزود: چنانچه طلبکاران به مدارک ارائه شده از سوی باشگاه ها که حکایت از رضایت دارد اعتراض دارند،به کمیته انضباطی مراجعه کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: همه طلبکارانی که در هر رده احکام قطعی در دست دارند، حتما برای پیگیری و صدور اجرائیه به کمیته انضباطی مراجعه کنند و با توجه به اینکه سازمان لیگ برای تسویه بخشی بدهی تیم های لیگ یک مبالغی از در آمد آنها را بلوکه و در اختیار کمیته انظباطی قرار دارد کرده است اجرای حکم از آن محل صورت خواهد گرفت.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: چنانچه بخشی از بدهی تیم ها لیگ یک باقی مانده باشد بدون شک بعد از هقته چهارم مسابقه این تیم ها برگزار نخواهد شد.

وی در پایان گفت: مسابقه تیم های بدهکار لیگ های دسته دوم و سوم نیز در صورت تسویه نشدن انجام نخواهد شد و کارت بازیکنان به آنان داده نمی شود .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا