ریوالدو ۸۰ هزاردلار بدهد و برود

پس از اینکه پرویز مظلومی رسما اعلام کرد که ریوالدو قصد بازگشت به برزیل را دارد ، بهرام افشارزاده هم می گوید او در صورت بازگرداندن مبلغ دریافتی اش می تواند از استقلال جدا شود . افشارزاده می گوید : ریوالدو ۸۰هزار دلار گرفته است وعنوان می کرد که باید تمام پول خود را دریافت …

پس از اینکه پرویز مظلومی رسما اعلام کرد که ریوالدو قصد بازگشت به برزیل را دارد ، بهرام افشارزاده هم می گوید او در صورت بازگرداندن مبلغ دریافتی اش می تواند از استقلال جدا شود .

افشارزاده می گوید : ریوالدو ۸۰هزار دلار گرفته است وعنوان می کرد که باید تمام پول خود را دریافت کند. من از آقای مظلومی خواستم وضعیت وی را در این چند بازی بررسی کند و بر اساس مقررات باشگاه این آمادگی را داریم که در صورت موافقت مظلومی وی ایران را ترک کند.البته با عودت دادن این رقم به باشگاه می تواند از ایران برود.

مدیرعامل استقلال درباره محل سکونت ریوالدو هم می گوید : این مسئله را چند بار پیگیری کردیم یا پول آماده نبود و یا دوبارصاحب منزل انصراف داد. ورزشکار ایرانی که مال این آب وخاک هست بسیاری ازمسائل را درک می کند و احساس بازیکن ایرانی با بازیکنان خارجی فرق می کند در برخی مواقع بازیکن ایرانی بهترازبازیکن خارجی است زیرا متعهد است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا