انتقاد از برخی مهمانان حزب اتحاد ملت ایران

روزنامه جوان در یادداشتی در باره برگزاری کنگره حزب اتحاد ملت ایران که روز۵شنبه برگزار شد، نوشت: در همایش پنج‌شنبه به صورت نمادین از اپوزیسیون برای حضور دعوت شده بود. ابراهیم یزدی، پیمان و… در صف اول همایش بودند و این خود پیام بزرگی به امام و حاکمیت است که توسعه سیاسی مدنظر یعنی چه؟ …

روزنامه جوان در یادداشتی در باره برگزاری کنگره حزب اتحاد ملت ایران که روز۵شنبه برگزار شد، نوشت: در همایش پنج‌شنبه به صورت نمادین از اپوزیسیون برای حضور دعوت شده بود. ابراهیم یزدی، پیمان و… در صف اول همایش بودند و این خود پیام بزرگی به امام و حاکمیت است که توسعه سیاسی مدنظر یعنی چه؟ و از آن تنازل نکرده‌ایم.

این رفتار آنان نمادین بود و این نماد دقیقاً‌ نقطه مقابل امام و نمونه‌ای از رفتار جانشینان مائو با او بعد از درگذشت وی می‌باشد که عکس مائو را در بالای سر قرار می‌دادند و کار دیگری می‌کردند.

همایش پنج‌شنبه از جهت ترکیب ملی- مشارکتی مشهود بود و اصرار بر هم‌خوابگی با سران فتنه و حتی اصرار بر مشابهت‌سازی لوگوی آن با لوگوی حزب مشارکت نشان می‌دهد که این جریان عامدانه بر خط مشارکت اصرار دارد و لجاجت و روشنفکری، سیاست‌ورزی‌ آنان را با چالش جدی مواجه خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا