وجود یک میلیون و ۴۰۰ هزار رقبه وقفی نشان از علاقمندی مردم به انجام کار خیر است

سیدمحمد هادی ایازی شامگاه دوشنبه در نخستین اجلاس خیران حامی فناوری که در دانشگاه الزهرا برگزار شد با بیان اینکه از پیش از انقلاب ایرانی ها علاقمند به انجام کارهای خیر بودند، گفت: پس از وقوع انقلاب و افزایش جمعیت با بحران کمبود مدارس مواجه شدیم و در برخی از موارد شاهد چندین نوبته شدن …

سیدمحمد هادی ایازی شامگاه دوشنبه در نخستین اجلاس خیران حامی فناوری که در دانشگاه الزهرا برگزار شد با بیان اینکه از پیش از انقلاب ایرانی ها علاقمند به انجام کارهای خیر بودند، گفت: پس از وقوع انقلاب و افزایش جمعیت با بحران کمبود مدارس مواجه شدیم و در برخی از موارد شاهد چندین نوبته شدن مدارس بودیم.
وی در ادامه افزود: ولی خیران مدرسه ساز در این حوزه ورود کردند و با ساخت مدرسه کشور را از بحران کمبود مدرسه نجات دادند.
وی در ادامه حضور خیرین در حوزه آموزش را مختص مدرسه سازی عنوان نکرد و گفت: خیران در حوزه آموزش عالی نیز وارد شدند.
ایازی در ادامه گفت: هم اکنون شاهد هستیم که خیران در اموری همچون بهزیستی دو و نیم برابر دولت کمک کردند.
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه با افزایش سن سالمندی در کشور حوزه بهداشت و درمان مورد توجه خیران قرار گرفته است گفت: هر روزه شاهد حضور خیران در عرصه بهداشت و درمان هستیم.
وی در ادامه حضور خیران در عرصه فناوری را بسیار حائز اهمیت ارزیابی کرد و گفت: باید دغدغه جدی ای در این حوزه برای خیران ایجاد کنیم.
وی در ادامه حضور خیران در امر فناوری را سبب شکل گیری اشتغال عنوان کرد و گفت: دولت در رابطه با ایجاد اشتغال با محدودیت هایی روبرو است. اگر خیران در این عرصه ورود پیدا کنند و به سرمایه گذاری در حوزه فناوری بپردازند تاثیرش همانند مدرسه سازی و دیگر کارهای خیر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا