سامسونگ با گوشی دیگری به بازار آمریکا می رود

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اینتوموبایل، گوشی Exec قرار است توسط U.S. Cellular به بازار آمریکا عرضه شود.گوشی Exec سامسونگ از سیستم عامل ویندوز موبایل نسخه ۶.۵ بهره می برد و دارای صفحه کلید کامل QWERTY است.از ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از فایل های ورد و پاورپوینت مایکروسافت، …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اینتوموبایل، گوشی Exec قرار است توسط U.S. Cellular به بازار آمریکا عرضه شود.
گوشی Exec سامسونگ از سیستم عامل ویندوز موبایل نسخه ۶.۵ بهره می برد و دارای صفحه کلید کامل QWERTY است.
از ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از فایل های ورد و پاورپوینت مایکروسافت، دسترسی به شبکه های اجتماعی همچون توییتر، فیس بوک و مای اسپیس اشاره کرد.
این گوشی با قیمت ۹۹ دلار و احتساب دو سال قرارداد در دسترس کاربران قرار می گیرد.
پشتیبانی از نرم افزارهای آفیس، اینترنت اکسپلورر، Live™Messenger، Windows Media® Player و Windows Marketplace از دیگر ویژگی های این گوشی است.
صفحه نمایش Exec دو اینچی است و از صفحه کلید کامل QWERTY برخوردار است. در زیر صفحه نمایش کلیدهای ناوبری چهار جهته به شکل گرد قرار دارد و در کنار آن چند کلید برای دسترسی به منو، برقراری و قطع تماس قرار گرفته است.
طراحی گوشی هم یادآور گوشی های بلک بری است و به نظر می رسد جزو معدود گوشی های سامسونگ با فرم کندی بار و پشتیبانی از صفحه کلید کامل باشد.
گوشی Exec همچنین از اتصالات بلوتوث، دوربین دو مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو و اسلات کارت microSD  برای ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت برخوردار است.
ابعاد این گوشی ۰.۴۵×۲.۳۶×۴.۶۱ اینچ است و باتری آن در حال مکالمه هشت ساعت شارژ نگه می دارد.
اطلاعات بیشتر راجع به زمان عرضه و قیمت Exec هنوز مشخص نشده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا