امسال تلفن ثابت اعتباری به بازار می آید

 مهندس صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهار داشت: این طرح  به عنوان  یکی ازبرنامه های جدید شرک  مخابرات در نظر گرفته شده است .تلفن ثابت اعتباری  سال گذشته در دستور کار شرکت مخابرات ایران قرار گرفت  وا قرار بود شرکتهای مخابرات استانی به طور جداگانه در هر استان این نوع تلفن …

 مهندس صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهار داشت: این طرح  به عنوان  یکی ازبرنامه های جدید شرک  مخابرات در نظر گرفته شده است .
تلفن ثابت اعتباری  سال گذشته در دستور کار شرکت مخابرات ایران قرار گرفت  وا قرار بود شرکتهای مخابرات استانی به طور جداگانه در هر استان این نوع تلفن را راه اندازی کنند.  مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در سال جدید و با توجه به تغییرات انجام شده دراین شرکت، در نظر داریم راه اندازی تلفن ثابت اعتباری را به صورت یکپارچه در کشور عملیاتی کنیم و شرکت مخابرات ایران خود متولی ارائه این سرویس باشد.
وی تصریح کرد: با راه‌اندازی تلفن ثابت اعتباری مشترکانی که می خواهند میزان مکالمه خود را کنترل کنند به راحتی می‌توانند این کار را انجام دهند.
فیضی در ادامه ابراز داشت:  قیمت هر خط تلفن ثابت اعتباری ۱۰ هزار تومان است و متقاضیان قبل از استفاده از این نوع تلفن باید خط خود را شارژ کنند.
 این طرح به صورت آزمایشی در بعضی استانهای کشور مانند فارس اجرا شده است.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا