نژادمهدی:امسال بازی آسان نداریم

محمد نژاد مهدی در مورد کسب پیروزی مقابل استقلال گفت: خدا را شکر بعد از ۲ هفته سخت که در عین خوب بازی کردنمان با باخت سپری شد، توانستیم مقابل چشمان تماشاگران استقلال از این بازی سربلند بیرون بیاییم.بازی سختی جلوی استقلال داشتیم و حریف نیمه اول موقعیت های زیادی خلق کرد اما بچه ها …

محمد نژاد مهدی در مورد کسب پیروزی مقابل استقلال گفت: خدا را شکر بعد از ۲ هفته سخت که در عین خوب بازی کردنمان با باخت سپری شد، توانستیم مقابل چشمان تماشاگران استقلال از این بازی سربلند بیرون بیاییم.بازی سختی جلوی استقلال داشتیم و حریف نیمه اول موقعیت های زیادی خلق کرد اما بچه ها با تمام وجود کار کردند و ما توانستیم در آزادی ۳ امتیاز را بگیریم.

او در مورد پیروزی بدون گل خورده ادامه داد: استقلال همانطور که گفتم موقعیت های زیادی داشت اما ما کمک تمام بچه ها توانستیم دروازه مان را بسته نگه داریم و ببریم.

این بازیکن با اشاره به اینکه قرعه سختی به ذوب آهن خورده در این مورد گفت: ۱۰ تا بازی اول ما سخت است و مسلما مهم این است که ما درابتدای فصل نتیجه بگیریم. به همین خاطر تلاش می کنیم از بازی ها دست پر برگردیم.

نژادمهدی در پایان افزود: امسال بازی سختی داریم و همه تیم ها در یک سطح هستند و فرق آنچنانی بین تیم ها نیست به همین دلیل رقابت کردن سخت شده. تلاش کادرفنی ذوب آهن با بازیکنان این تیم این است که بتوانیم با تلاش و تمرین بیشتر به هدفمان برسیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا