آذری: یک پنالتی و خطای کرار دیده نشد

آذری به خبرنگار “ورزش سه”، گفت: به عقیده من در بازی ذوب آهن و استقلال مهدی رحمتی بدون تردید ستاره بازی بود. مهدی بارها و بارها موقعیت های بازیکنان ما را دفع کرد تا در نهایت ما تنها با دو گل پیروز میدان شویم. کاش آقای کی روش دست از لجبازی بردارد و مهدی را …


آذری به خبرنگار “ورزش سه”، گفت: به عقیده من در بازی ذوب آهن و استقلال مهدی رحمتی بدون تردید ستاره بازی بود. مهدی بارها و بارها موقعیت های بازیکنان ما را دفع کرد تا در نهایت ما تنها با دو گل پیروز میدان شویم. کاش آقای کی روش دست از لجبازی بردارد و مهدی را دوباره به تیم ملی دعوت کند. او قطعا دو سه سال آینده می تواند برای تیم ملی گلری کند.

از بردها مغرور و از باختها نا امید نشویم

این بردی که مقابل استقلال به دست آمد را به فال نیک می گیرم و امیدوارم که این بازی شروع دوباره برای ما باشد. ولی آنچه که هست ما نباید از بردها مغرور شویم و از باختها ناامید شویم. در پروژه درازمدتی که در لیگ، جام حذفی و آسیا داریم نباید یک نتیجه تغییری در کار ما ایجاد کند. با حساب من اگر تنها دیدارهای مقدماتی آسیا را محاسبه کنیم ۴۲ بازی در پیش است. پس باید از شکستها درس بگیریم و از بردها مغرور نشویم تا بتوانیم این راه طولانی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. البته برد مقابل استقلال نقطه روشنی برای شروع ما است امیدوارم که خدا هم کمک کند تا بتوانیم به هدف گذاری که داریم دست پیدا کنیم.

ذوب آهن در دو بازی اول لیگ هم نمایش خوبی داشت

نوشته های مشابه

درست است که ذوب آهن اولین پیروزی را مقابل استقلال و در هفته سوم بازیهای لیگ کسب کرد ولی تیم ما در دو دیدار نخست خودش مقابل ملوان و سپاهان هم شایسته بود. در بازی هفته اول مقابل ملوان همه دیدند که آقای حق وردی به اشتباه برای حریف پنالتی گرفت. در آن بازی دروازبان ملوان بهترین بازیکن زمین شد تا معلوم شود که مهاجمان ذوب چقدر خط دفاع حریف را آزار دادند. در بازی دوم یعنی دربی اصفهان هم ذوب آهن بر خلاف جریان بازی و روی یک غافلگیری گل را دریافت کردیم. البته در بازی با سپاهان واقعا روز ما نبود. روی فشار حملات ذوب، نزدیک بود که عقیلی به اشتباه دروازه خودشان را باز کند. عقیلی مدافع سپاهان جلوی دروازه خودشان در حالتی نامتعادل توپ را استپ سینه کرد و در حالی که شهاب گردان از دروازه بیرون آمده بود توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت. در نهایت فکر می کنیم که در دربی فوتبال روی خوبش را به ما نشان نداد.

استقلالی ها دست رحمتی را ببوسند

خوشبختانه در دیدار هفته سوم مقابل استقلال ما موفق شدیم برتری فنی خودمان را در زمین به حریف دیکته کنیم. اگر بازی را به دو نیمه تقسیم کنیم در نیمه اول بازیکنان هر دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و عطش استقلال هم برای گل زدن زیاد بود که مظاهری دروازبان ما عملکرد خوبی داشت و اجازه نداد که دروازه اش در این بازی باز شود. ولی در نیمه دوم ما موقعیتهای زیادی داشتیم که بدون تردید اگر درخشش مهدی رحمتی در دروازه استقلال نبود نتیجه دیگری رقم می خورد.به عقیده من استقلالی ها باید دست رحمتی را ببوسند که باعث شد تا استقلال با گلهای بیشتری زمین را ترک نکند.

داور یک پنالتی و خطای کرار را ندید

شما از من می پرسید که آقای گل محمدی همچون دیدارهای گذشته به داروی اعتراض داشت. باید بگویم که او حق دارد که ناراحت باشد. شاید اعتراضات ما شکل قشنگی نداشت ولی واقعا در هر بازی اشتباهات داوری به تیم ما ضربه می زند. مثلا در بازی استقلال در دقیقه ۱۸ پاس رجب زاده به کاوه رضایی رسید که او با خطای مسلم امین حاج محمد متوقف شد ولی داور پنالتی ما را نادیده گرفت. یا در صحنه ای که کرار مصدوم شد، این جاسم کرار بود که روی کاوه رضایی مرتکب خطا شد. در حالی که کاوه در موقعیت خوبی برای گل زدن بود او را با خطا متوقف کرد ولی داور خطای بازیکن ما را گرفت در حالی که باید به کرار کارت نشان می داد. احساس من این است که در دو هفته گذشته هم حق ما پایمال شده و تمام اعتراضات آقای گل محمدی هم به حق بوده و هر چند شاید بخاطر فشار بازیها اعتراض ما شکل قشنگی نداشته باشد ولی ما هنوز هم به داور ها معترض هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا