خیز‌بلندقمی‌هابرای‌صدر،تداوم‌صدرنشینی‌تاسیسات

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور، روز گذشته در حالی برگزار شد که اصفهانی ها باختند، شاگردان شمسایی حریفشان را ۶ تایی کردند و یاسین پیشرو در ادامه پیروزی هایش در قم دبیری تبریز را با ۷ گل از پیش رو برداشت. تأسیسات دریایی تهران ۶ – کاشی نیلو ۲؛ تداوم صدرنشینی شمسایی و دوستان …

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور، روز گذشته در حالی برگزار شد که اصفهانی ها باختند، شاگردان شمسایی حریفشان را ۶ تایی کردند و یاسین پیشرو در ادامه پیروزی هایش در قم دبیری تبریز را با ۷ گل از پیش رو برداشت.

تأسیسات دریایی تهران ۶ – کاشی نیلو ۲؛ تداوم صدرنشینی شمسایی و دوستان

تأسیسات دریایی، مدافع عنوان قهرمانی در این هفته به مصاف تیم تازه لیگ برتری کاشی نیلو رفت و در نهایت توانست با نتیجه پر گل ۶ بر ۲ به پیروزی برسد.

در این دیدار ابتدا کاشی نیلو با گل حسینی جلو افتاد اما در ادامه با وجود اینکه قدرت بهادری پنالتی تیم تأسیسات را هدر داد، وحید شمسایی که مصدومیت خفیفی نیز داشت توانست در آخرین دقایق نیمه نخست بازی را به تساوی بکشاند و از همین رو دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن رفتند. در نیمه دوم شاگردان شمسایی بازی را تهاجمی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی به گل دوم دست یافتند. شاید دلیل برتری پر گل تیم تأسیسات در این بازی اخراج گلر تیم کاشی نیلو بود، مسئله ای که سبب شد در دقایق بعدی بازی، تیم تأسیسات با بازی سرعتی و تهاجمی خود توسط کشاورز، حسن زاده و رئیسی به گل های بعدی برسد و این بازی را با نتیجه ۶ بر ۲ با پیروزی پشت سر بگذارد.

مس سونگون ۴ – مقاومت البرز ۱؛ کارت ملی به جای کارت بازی!

نارنجی پوشان تبریزی در مصافی نه چندان سخت برابر مقاومت البرز صف آرایی کرد و در نهایت با نتیجه ۴ بر ۱ از سد نماینده البرز گذشت. سونگون با این نتیجه به جایگاه دوم جدول تکیه زد و توانست خود را در جمع مدعیان حفظ کند. یکی از حاشیه های قابل توجه این دیدار اتفاق نادری بود که شاید تنها در ایران امکان تحقق آن وجود داشته باشد؛ جایی یکی از بازیکنان مقاومت که کارت بازی خود را فراموش کرده بود با گرو گذاشتن کارت ملی اسمش در لیست بازیکنان رد شد و در این مسابقه بازی کرد!

میثاق تهران ۴ – فرش آرا مشهد ۳؛ حاشیه های عجیب در باخت مجدد لک و شاگردانش

این دیدار به نوعی پر حاشیه ترین دیدار هفته بود! ایجاد وقفه های پیاپی در مسابقه، در کنار درگیری ها و شعارهای هواداران سبب شد تا این مسابقه به پر حاشیه ترین بازی هفته تبدیل شود. در نیمه نخست این مسابقه داور بازی به دلیل فحاشی یکی از تماشاگران به ناظر بازی، این مسابقه را نگه داشت، ناظر بازی که تأکید داشت این تماشاگر باید از سالن مسابقه اخراج شود، تا زمانی که وی از سالن بیرون نرفته بود، اجازه ادامه بازی را نداد. در ادامه اعتراضات رضا لک، سرمربی تیم میثاق به داوری سبب شد تا هواداران تیم میثاق علیه داور شعارهایی دهند و همین موضوع نیز باعث اخراج لک از زمین بازی شد.

نیمه دوم این دیدار نیز چیزی از نیمه اول کم نداشت. تماشاگران دو تیم با توجه به شرایط، منتظر کوچک ترین حرکت داور بودند. در صحنه ای احسان زحمتکش، بازیکن تیم میثاق برای به تصاحب درآوردن توپ مجبور به تکل بر روی دروازه بان تیم فرش آرا شد که همین موضوع اعتراض هواداران را به دنبال داشت. البته نکته قابل توجه این بود که بازیکنان و افرادی که پشت نیمکت دو تیم بودند نیز به این اعتراضات دامن می زدند و پای ثابت این اعتراضات بودند! در نهایت در این بازی خشن و پر از درگیری که تماشاگران نقش اول سناریو آن را بازی می کردند، میثاق، که از مدعیان این دوره به حساب می آید با نتیجه ۴ بر ۳ از سد فرش آرا گذشت، تا شاگردان مرتضوی که در هفته های گذشته نیز به داوری مسابقات اعتراض داشتند، این هفته نیز در قعر جدول باقی بمانند!

فردوسی مشهد ۴ – گیتی پسند اصفهان ۲؛ پایان کار خوراکچی؟

قرمزپوشان گیتی پسند که این هفته میهمان فردوسی مشهد بودند، با وجود اعتراضات مدیران باشگاه به نتایج کسب شده در هفته های گذشته، این هفته نیز باختند تا شاید خوراکچی به اتمام کارش در گیتی پسند نزدیک شود. در این دیدار، شاگردان خوراکچی در دقایق ابتدایی ۲ گل عقب افتادند اما با ۲ گل علی عابدین توانستند بازی را به تساوی بکشانند و به بازی برگردند. در ادامه بازی، تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل برتری خیلی کارساز نبود تا اینکه مصطفی طیبی، بازیکن با تجربه تیم فردوسی در دقایق پایانی با ۲ گلی که به ثمر رساند، بازی را به سودتیم مشهدی کرد و گیتی پسند با نتیجه ۴ بر ۲ بازی را به حریف مشهدی خود واگذار کرد.

شهروند ساری ۲ – آذرخش هرمزگان ۲؛ تساوی قعرنشین ها

در مسابقه قعرنشینان لیگ برتر، نماینده مازندران برتری بیشتری نسبت به آذرخشی داشت که ۲ تن از بازیکنان اصلی خود را در ترکیب نداشت و با دست بسته وارد این مسابقه شده بود. شهروند تا دقایق پایانی با درخشش طه مرتضوی از آذرخش جلو بود اما نماینده هرمزگان با تلاشی که داشت، توانست در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشاند.

منصوری قرچک ۳ – ملی حفاری اهواز ۲؛ تبریک به نائب قهرمان آسیا

شاگردان داورزنی در تیم قرچک که در زمین خودی و با حمایت تماشاگران خود برابر ملی حفاری صف آرایی کرده بودند، از همان ابتدای مسابقه، نبض بازی را در دست داشتند و از همین رو نیز تواسنتند از حریف خود جلو بیفتند. در ادامه با وجود اینکه دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند، در نهایت این تیم قرچک بود که با حمایت تماشاگران و درخشش طاهری تواسنت از سد حریف اهوازی اش بگذرد و با ۷ امتیاز به جایگاه هشتم جدول برسد. حاشیه اصلی این مسابقه، بنری بود که تعجب بسیاری را به خود جلب کرد. در این بنر که اطراف سالن ۷ تیر قرچک نصب شده بود، به محمد طاهری، بازیکن تیم منصوری به خاطر نائب قهرمانی با تیم القادسیه کویت تبریک گفته شده بود!

یاسین پیشرو قم ۷ – دبیری تبریز ۴؛ حریف فرقی ندارد، می برند!

نماینده قم که تا هفته سوم اسپانسر نداشت و زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان قم کار می کرد، با حضور مالکان جدید تغییر روند مثبتی از خود به نمایش گذاشته و هواداران قمی را با فوتسال آشتی داده است. بعد از شکست نزدیک برابر تاسیسات صدرنشینی، این تیم دو برد پرگل برابر حریفان خود به دست آورد تا مالک جدید این باشگاه حسابی دست به جیب شود و برای بازیکنانش پاداش ویژه ای در نظر بگیرد.همانطور که غیاثی، سرمربی تیم یاسین پیشرو قبل از مسابقه تأکید کرده بود، برای این تیم برد مهم است و کاری ندارد، چه تیمی برابرش قرار می گیرد! یاسین پیشرو با توجه به پیروزی پر گلی که در این مسابقه داشت، هم عنوان بهترین مربی و هم عنوان بهترین تیم این هفته را کسب کرد و با ۹ امتیاز هم در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا