پیروزی منچستریونایتد در خانه استون ویلا

لوئیس فان خال در دیدار امشب یک تغییر در ترکیب اصلی تیمش نسبت به دیدار مقابل تاتنهام داشت و عدنان یانوزای را از ابتدا به میدان فرستاد. این ستاره بلژیکی هم با زدن گل پیروزی بخش شیاطین سرخ، پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داد. دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و هر حمله، با …

لوئیس فان خال در دیدار امشب یک تغییر در ترکیب اصلی تیمش نسبت به دیدار مقابل تاتنهام داشت و عدنان یانوزای را از ابتدا به میدان فرستاد. این ستاره بلژیکی هم با زدن گل پیروزی بخش شیاطین سرخ، پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داد.
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و هر حمله، با حمله تیم حریف پاسخ داده می شد. تا اینکه در دقیقه ۲۹، یانوزای ققل دروازه میزبان را باز کرد.
یک پاس دقیق از ماتا، یانوزای را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک چرخش خوب و ضربه ای محکم، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

بعد از این گل هم برتری یونایتدها ادامه داشت اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.
نیمه دوم را تیم میزبان بهتر آغاز کرد اما رفته رفته بازی متعادل تر شد و حتی یونایتدها می توانستند به گل دوم برسنداما هیچ یک از موقعیت های دو تیم تبدیل به گل نشد و شیاطین سرخ با همان تک گل به پیروزی رسیدند.
با این پیروزی، منچستریونایتد ۶ امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا