پروپجیچ: تشنه بازی و گلزنی هستم

این بازیکن سابق کوکشی آلبانی درباره شرایطش گفت: همچنان منتظرم تا مشکلم حل بشود و برای استقلال به میدان بروم. او در پاسخ به این سوال که آیا تخمینی از زمان حضورش در مسابقات لیگ فوتبال ایران دارد یا نه اینطور جواب می دهد که: خودم دوست دارم این اتفاق هر چه سریع تر بیافتد …

این بازیکن سابق کوکشی آلبانی درباره شرایطش گفت: همچنان منتظرم تا مشکلم حل بشود و برای استقلال به میدان بروم. او در پاسخ به این سوال که آیا تخمینی از زمان حضورش در مسابقات لیگ فوتبال ایران دارد یا نه اینطور جواب می دهد که: خودم دوست دارم این اتفاق هر چه سریع تر بیافتد چون واقعا تشنه بازی کردنم.
از پروپجیچ سوال کردیم در اخرین بازی باشگاهی تیمش به میدان رفته و این مشکل را ایجاد کرده است؟ او جواب می دهد: به هر حال باشگاه برای حضور درمرحله بعدی لیگ اروپا به کمک من نیاز داشت و من هم به میدان رفتم البته تصور ما این بود که من مساله ای برای حضور در ایران نخواهیم داشت. البته همین الان هم مشکل خاصی نیست و باشگاه برای محکم کاری روی این مساله احتیاط کرده است.
او همچنین عقیده دارد موضوع او هیچ شباهتی با مساله حضور موتومبا بازیکن تیم راه آهن که پایانی جنجالی را برای لیگ فصل گذشته به وجود آورد، ندارد.
پروپیچ درباره میزان آمادگی اش هم گفت: کاملا آماده به میدان رفتن هستم و از نحوه تمرینات خودم در استقلال کاملا راضی ام. در فرم خوبی قرار دارم و فقط می خواهم بازی کنم و گل بزنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا