عبدی: به برانکو هشدار نداده ایم

حسین عبدی عصر امروز (یکشنبه) در پایان جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و در جمع خبرنگاران عنوان کرد: مطرح کردن برخی مسایل باعث بوجود آمدن حواشی و مشکلات زیادی برای تیم های پرطرفدار می شود. وی افزود: نمی دانم این صحبت ها از کجا مطرح شده که ما تنها ۲ تا ۳ بازی دیگر به …

حسین عبدی عصر امروز (یکشنبه) در پایان جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و در جمع خبرنگاران عنوان کرد: مطرح کردن برخی مسایل باعث بوجود آمدن حواشی و مشکلات زیادی برای تیم های پرطرفدار می شود.
وی افزود: نمی دانم این صحبت ها از کجا مطرح شده که ما تنها ۲ تا ۳ بازی دیگر به سرمربی تیم خود فرصت خواهیم داد. من خودم مربی هستم و هیچگاه چنین مسایلی را برای یک مربی مطرح نخواهم کرد.
عبدی عنوان کرد: برایم جالب است هر وقت چند روزی در باشگاه نیستم یک سناریوی جدید برای پرسپولیس درست می کنند.
وی با تاکید براینکه پرسپولیس در این برهه از زمان نیاز به آرامش دارد، تاکید کرد: می توانیم در دیدارهای آینده با کسب نتایج مناسب همه چیز را تغییر دهیم و مطمئن باشید با کسب چند نتیجه خوب دیگر حرف و حدیثی باقی نمی ماند.
عضو هیات مدیره پرسپولیس افزود: تمامی خانواده پرسپولیس برای موفقیت این تیم زحمت می کشند و امیدوارم در روزهای آینده پرسپولیسی قدرتمند را در لیگ ببینیم.
عبدی افزود: مگر می شود ما به مربی برای ۵ بازی فرصت داده باشیم. ما هر ۵ بازی عملکرد تیم را مورد بررسی قرار می دهیم، اما سیاست ها در هر باشگاه متفاوت است.
وی در پاسخ به این سوال که شنیده می شود او در مسائل فنی تیم دخالت می کند، پاسخ داد: چنین نکته ای امکان ندارد و حتی در خصوص نقل و انتقالات نیز نظری ندادم چراکه برانکو یک استاد در مربیگری می دانم.
عبدی در خصوص دخالت کمیته فنی در کار برانکو عنوان کرد: اصلا چنین مساله ای وجود ندارد و کمیته فنی با صلاحدید سرپرست باشگاه برای کمک ایجاد شده است نه مشکل درست کردن.
وی در مورد انتقاد ابراهیم آشتیانی از حضور حسین عبدی در هیات مدیره و کمیته فنی پرسپولیس گفت: برای همه احترام قائل هستم و در این مورد حرفی نمی زنم.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد حامی مالی باشگاه گفت: در این خصوص سرپرست باشگاه توضیحات لازم را ارائه می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا