چهارشنبه؛ زمان ارایه اولین گزارش تفحص از صنعت بیمه

محمدرضاپورابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،از ارایه اولین گزارش رسمی تحقیق و تفحص از صنعت بیمه و آخرین وضعیت تخلفات این حوزه در چهارشنبه هفته جاری (۶ مرداد) خبر داد و گفت: پایان شهریور زمان ارایه گزارش نهایی این تفحص به صحن علنی مجلس خواهد بود. نماینده مردم کرمان و راور در …

محمدرضاپورابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،از ارایه اولین گزارش رسمی تحقیق و تفحص از صنعت بیمه و آخرین وضعیت تخلفات این حوزه در چهارشنبه هفته جاری (۶ مرداد) خبر داد و گفت: پایان شهریور زمان ارایه گزارش نهایی این تفحص به صحن علنی مجلس خواهد بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تاکنون مستندات خوبی در خصوص نحوه عملکرد صنعت بیمه به دست آمده که رسانه ای خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ طرح تقاضای تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور سال گذشته در مجلس شورای اسلامی تصویب شد. محورهای این تحقیق و تفحص وضعیت مالی و نظارتی صنعت بیمه کشور و صورت های مالی شرکت های بیمه دولتی و غیردولتی درجهت رعایت قوانین بیمه،رعایت ضوابط و مقررات بیمه مرکزی جهت نظارت بر بیمه های دولتی و خصوصی و چرایی گزارش ارائه نشدن تخلفات مالی در بیمه ایران از دیگر محورهای این تحقیق و تفحص اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا