اصرار هواداران برمن برای به خدمت گرفتن پیزارو

بعد از جدایی فرانکو دی سانتو از وردر برمن، سران این تیم در تکاپو برای پیدا کردن جانشینی برای این بازیکن آرژانتینی هستند تا در کنار آنتونی اوجا تازه‌وارد زوج خط حمله را تشکیل دهند. توماس آیشین ،مدیر باشگاه وردر برمن، در اینباره گفت:” ترکیب تیم دستخوش تغییر شده است. می‌خواهیم در سریع‌ترین زمان ممکن …

بعد از جدایی فرانکو دی سانتو از وردر برمن، سران این تیم در تکاپو برای پیدا کردن جانشینی برای این بازیکن آرژانتینی هستند تا در کنار آنتونی اوجا تازه‌وارد زوج خط حمله را تشکیل دهند. توماس آیشین ،مدیر باشگاه وردر برمن، در اینباره گفت:” ترکیب تیم دستخوش تغییر شده است. می‌خواهیم در سریع‌ترین زمان ممکن یک مهاجم خوب را به خدمت بگیریم. برای مذاکره در این زمینه کاملا آماده‌ام.”
او که در جلسه‌ای تحت عنوان “گردهمایی هواداران”، صحبت می‌کرد، با اعلام خبر جدایی دی سانتو طرفداران حاضر در جلسه را در شوک فرو برد، اما آنها ناگهان بیاد کلودیو پیزارو افتادند و صحبت‌های آیشین را با فریادهای “پیزارو پیزارو” قطع کرده و اشتیاق خود را نسبت به بازگرداندن ستاره سابقشان ابراز کردند.
با این حال آیشین با خونسردی گفت:” همیشه نام او را صدا می‌زنید و تبدیل به یک اسطوره در تاریخ باشگاه شده اما یادتان باشد او دیگر ۳۶ ساله است! البته ما می‌توانیم یک مهاجم نه چندان کم سن و سال را هم به خدمت بگیریم. الان در لیست من نام شصت بازیکن وجود دارد و باید یکی یکی بررسی کنیم.”
گفتنی است پیزارو که قراردادش با بایرن مونیخ در همین تابستان به پایان رسید، یک بار بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ و بار دیگر بین ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ در برمن توپ زده بود و در مجموع ۸۹ گل هم برای این تیم به ثمر رساند و مسلما نزد هواداران این تیم شمالی کماکان جزو محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌آید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا