میخیتاریان:با کمال میل در دورتموند می مانم

به گزارش “ورزش سه”، میخیتاریان دوران درخشانی در بروسیا دورتموند نداشته و از همین رو گه گاه شایعاتی درمورد جدایی پیش از موعد وی از این باشگاه منتشر می‌شد. با این حال این بازیکن عقیده دارد آینده‌اش را در دورتموند می‌بیند. او به “بیلد آم زونتاگ” گفت:” اصلا دوست ندارم درمورد شایعات صحبت کنم. فقط …

به گزارش “ورزش سه”، میخیتاریان دوران درخشانی در بروسیا دورتموند نداشته و از همین رو گه گاه شایعاتی درمورد جدایی پیش از موعد وی از این باشگاه منتشر می‌شد. با این حال این بازیکن عقیده دارد آینده‌اش را در دورتموند می‌بیند.
او به “بیلد آم زونتاگ” گفت:” اصلا دوست ندارم درمورد شایعات صحبت کنم. فقط می‌خواهم به جلو نگاه کنم. من از بودن در اینجا راضی هستم و همین ارزشمند است. هیچگاه این احساس را نداشتم که آمدنم به اینجا اشتباه بوده است و هیچگاه اینجا ناراحت نبوده‌ام. دورتموند یک تیم عالی و هماهنگ است؛ اما طبیعتا از نظر ورزشی روزهای سختی هم بودند و من تلاش کرده‌ام هر کاری لازم باشد بکنم تا در سریع‌ترین زمان ممکن از این وضعیت خارج شوم.”
او سپس با رد شایعاتی مبنی بر اینکه او بعد از اعلام خداحافظی کلوپ بازیکن بهتری شد افزود:” خوشحالم که این شانس را داشتم تحت هدایت کلوپ بازی کنم و قدردان زحماتش هستم. در طول تعطیلات بعد از پایان فصل هم با هم تماس‌هایی داشتیم.”
با این حال علت ماندن میخیتاریان در دورتموند اعلام حمایت توماس توخل از وی بوده است:” حقیقت دارد که او روی من تاثیر مثبت گذاشت. اما در نهایت این تصمیم شخصی من بود که در دورتموند بمانم. او فوتبال را می‌فهمد، بهتر بگویم فوتبال را زندگی می‌کند و می‌داند چطور بازی را بسازد، چطور در مقابل حریفان دفاع کند. اینها را که در او دیدم به خودم گفتم شاید بهتر باشد بمانم و از او هم چیزهایی یاد بگیرم.
من اینجا اهداف زیادی دارم که باید محقق شوند و همه کار خواهم کرد تا به مردم ثابت کنم فوتبالیست خوبی هستم. می‌خواهم هواداران دورتموند را خوشحال کنم، و خودم را هم نیز. دورتموند باشگاه بزرگی است و من اینجا احساس راحتی می‌کنم. هنوز در سنی نیستم که مجبور باشم راهی امارات یا قطر شوم. اگر مسئولان باشگاهم سال ۲۰۱۶ صلاح بدانند من را نگه دارند، با کمال میل می‌مانم.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا