پیام حادثه قتل پزشک اردبیلی به جامعه

آیت الله سیدحسن عاملی افزود: این حادثه هشدار بزرگی است که خانواده ها باید در تربیت فرزندان خود و آشنا ساختن آنها با ارزشهای دینی، تربیتی و اعتقادی بسیار حساس باشند. وی در این خصوص از شهروندان استان بوژه اردبیل خواست موضوع را به دستگاه قضایی واگذار کنند و هیچکس خود را در مقام قضاء …

آیت الله سیدحسن عاملی افزود: این حادثه هشدار بزرگی است که خانواده ها باید در تربیت فرزندان خود و آشنا ساختن آنها با ارزشهای دینی، تربیتی و اعتقادی بسیار حساس باشند.

وی در این خصوص از شهروندان استان بوژه اردبیل خواست موضوع را به دستگاه قضایی واگذار کنند و هیچکس خود را در مقام قضاء قرار ندهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همچنین در تبیین تاکید مقام معظم رهبری بر ادامه سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی و بر لزوم استقلال سیاسی کشور تصریح کرد: حمایت از مظلوم و عدم خضوع در برابر مظالم استکبار جهانی جزو اصول دینی و اعتقادی و مفاد آیات و روایات و مطابق با سیره معصومین است.

وی بیان داشت: از سوی دیگر استکبار جهانی بر مسئولیت پذیری منطقه ای ایران و بی تفاوتی نسبت به اوضاع عراق و سوریه و سپردن عتبات به دست داعشی های تروریست تاکید دارد تا عتبات عالیات را با خاک یکسان کنند.

عاملی به نقشه های استکبار جهانی و سواستفاده از توافق هسته ای اشاره کرد و یادآور شد: استکبار جهانی با توافق هسته ای خود را آماده کرده بود تا به ملتهایی که ایران اسلامی را در موضوع مقاومت و حق طلبی الگو قرار داده اند، بگوید بدون تکیه بر ما نمی توانید استقلال، حاکمیت ملی و اقتصاد خود را سر پا نگه دارند و نتیجه مقاومت جز تسلیم شدن مثل تسلیم شدن ایران نیست.

وی تاکید کرد که مقام معظم رهبری با تاکید بر ادامه سیاستهای خارجی مبتنی بر عزت، حکمت و ظلم ستیزی این شیطنت شیطان بزرگ را خنثی کردند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به فرا رسیدن پنجم مرداد روز نماز جمعه، به اهمیت و آثار بزرگ دنیوی و اخروی نماز جمعه تاکید و از شهروندان استان خواست در راستای ادای دین تربیتی نسبت به فرزندان، آنها را با نماز جمعه آشنا سازند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا