موج واردات گوشی‌های زیر یک میلیون تومانی به بازار

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از کارشناسان این حوزه، عدم ثبات نرخ ارز طی هفته های گذشته و تاثیر آن در بازار تلفن همراه کشور باعث شده تا بیشتر واردکنندگان به واردات گوشی های موبایل با میانگین قیمت متوسط بپردازند. به اعتقاد آنها هم اکنون به دلیل عدم ثبات نرخ ارز در کشور بیشتر …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از کارشناسان این حوزه، عدم ثبات نرخ ارز طی هفته های گذشته و تاثیر آن در بازار تلفن همراه کشور باعث شده تا بیشتر واردکنندگان به واردات گوشی های موبایل با میانگین قیمت متوسط بپردازند.
به اعتقاد آنها هم اکنون به دلیل عدم ثبات نرخ ارز در کشور بیشتر مشتریان و همچنین خریداران برای خریدوفروش دچار تردید شده اند چرا که هیچ گونه ارزیابی دقیقی از میزان نوسان قیمت ارز ندارند.
در حال حاضر برخی از واردکنندگان دست روی دست گذاشته و منتظرند تا نرخ ارز در کشور ثابت شود تا بتوانند به عرضه گسترده انواع محصولات خود بپردازند.
در همین حال کارشناسان و فعالان بازار شرایط ایجاد شده و فعلی را بچندان با ثبات تعریف نمی کنند و معتقدند که در شرایط کنونی بیشتر افراد برای خرید دست نگه داشته اند و خرید خود را به زمان های آینده موکول کرده اند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا