برگزاری نکوداشت پدر تعلیم و تربیت نوین

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش ابتدایی کشور با داشتن حدود ۴۰۰ هزار پرسنل که ۵۳ درصد مجموع پرسنل وزارت را تشکیل می‌دهند، گسترده‌ترین بخش آموزش و پرورش به شمار می‌رود. دیمه‌ور با اشاره به تحصیل ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی در کشور، ادامه داد: همچنین تعداد ۷۰۰ هزار …

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش ابتدایی کشور با داشتن حدود ۴۰۰ هزار پرسنل که ۵۳ درصد مجموع پرسنل وزارت را تشکیل می‌دهند، گسترده‌ترین بخش آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

دیمه‌ور با اشاره به تحصیل ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی در کشور، ادامه داد: همچنین تعداد ۷۰۰ هزار نوآموز نیز در دوره پیش‌دبستانی مشغول فراگیری مهارت‌های پیش‌نیاز تحصیل هستند.

وی با اشاره به وجود ۵۲ هزار کلاس چند پایه در سطح کشور، اظهار داشت: این تعداد کلاس چند پایه قریب ۶۰ درصد مجموع دانش‌آموزان کشور را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز از برگزاری جلسات متعدد و ویژه با صاحب‌نظران و اساتید خبر داد و خواستار برنامه‌ریزی دقیق در راستای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن همایش ملی آموزش ابتدایی شد.

عباس لامعی افزود: غلامحسین شکوهی یکی از بزرگان و مفاخر خراسان جنوبی است که به پدر تعلیم و تربیت نوین ایران ملقب شده و نخستین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: مراسم تجلیل از این شخصیت علمی اواخر آذر ماه سال جاری در بیرجند برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در سفر به خراسان جنوبی از دبیرخانه همایش ملی آموزش ابتدایی کشور، در حوزه معاونت آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بازدید و از روند اجرای برنامه‌های همایش مذکور، ابراز رضایت کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا