بازگشایی جاده قدیم چالوس به کرج

فرماندار چالوس از بازگشایی جاده قدیم چالوس، مرزن آباد به کرج در محدوده ازارک و دربند که بر اثر ریزش کوه بسته شده بود، خبر داد. محمد ناصر زندی گفت: جاده قدیم مسیر رفت و برگشت چالوس – مرزن آباد که صبح امروز بر اثر جاری شدن سیل و ریزش کوه بسته شده بود ساعتی …

فرماندار چالوس از بازگشایی جاده قدیم چالوس، مرزن آباد به کرج در محدوده ازارک و دربند که بر اثر ریزش کوه بسته شده بود، خبر داد.

محمد ناصر زندی گفت: جاده قدیم مسیر رفت و برگشت چالوس – مرزن آباد که صبح امروز بر اثر جاری شدن سیل و ریزش کوه بسته شده بود ساعتی پیش پس از پاکسازی منطقه به روی خودروها بازگشایی شد و هم اکنون تردد در این مسیر جریان دارد.

فرماندار چالوس در ادامه گفت: قطعه چهارم آزاد راه چالوس مرزن آباد به علت ریزش کوه همچنان به روی خودروها بسته است و کسانی که قصد سفر به کرج را دارند باید از مسیر جاده قدیم چالوس تردد کنند.

وی افزود: بر اثر سیل ناشی از بارندگی های شدید اخیر ارتباط حدود ۱۰ روستای مرزن آباد با این بخش قطع شده که تلاش برای بازگشایی این راهها ادامه دارد.

وی ادامه داد: سیل به دیگر بخش ها از جمله روستاها و واحدهای مسکونی خساراتی وارد کرده است که پس از جمع بندی، میزان خسارات اعلام خواهد شد.

سیل ناشی از بارندگی های شدید شب و روز گذشته خساراتی را به بخش هایی از توابع چالوس وارد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا