بررسی فنی گوشی دوسیمکارته سامسونگ

به گزارش خبرنگار موبنا، قابلیت دو سیمکارته یکی از ویژگی های کلیدی دستگاه است که خط تلفن دوم برای برخی افراد بسیار لازم است، اما بقیه افراد نیز چیزی از دست نمی دهند و در واقع آنها می توانند یک کارت حافظه microSD در محفظه اضافی قرار دهند و به طور معمول به کار خود …

به گزارش خبرنگار موبنا، قابلیت دو سیمکارته یکی از ویژگی های کلیدی دستگاه است که خط تلفن دوم برای برخی افراد بسیار لازم است، اما بقیه افراد نیز چیزی از دست نمی دهند و در واقع آنها می توانند یک کارت حافظه microSD در محفظه اضافی قرار دهند و به طور معمول به کار خود برسند.
حتی ممکن است از محفظه سیم کارت دوم برای قراردادن یک کارت محلی زمانی که به خارج از کشور سفر می کنند استفاده کنند تا شماره تلفن اصلی برای موارد اضطراری فعال باقی بماند.
این گوشی از LTE-Advanced Cat. 4 برای داده موبایل و در واقع همان سرعت دانلود ۱۵۰Mbps و سرعت آپلود ۵۰Mbps برخوردار است.
شما می توانید یک کارت را برای تماس و یک کارت را برای داده انتخاب کنید، اما فقط سیم کارت اصلی دارای ارتباط ۴G و ۳G است، سیم کارت ثانویه به ۲G محدود شده است. تمایز آنها در نرم افزار است و در واقع مهم نیست که کدام کارت را در کدام محفظه قرار می دهید.
Galaxy E7 دو سیمکارته است و دو حالت آماده باش دارد. در نتیجه همزمان با اینکه با یک خط مشغول صحبت هستید این امکان وجود دارد که با خط دیگرتان نیز تماس گرفته شود. این دقیقا تماس دوتایی نیست زیرا تماس را از کارت غیر فعال به کارت فعال ارسال می کند اما در هر حال موارد استفاده خود را دارد. برای کاهش مصرف باتری می توانید این ویژگی را غیرفعال کنید.
پورت ۲.۰ microUSB در پایین گوشی از MHL پشتیبانی نمی کند بنابراین خروجی تلویزیون وجود ندارد. شما پشتیبانی DLNA را برای اتصال بی سیم با دستگاه های سازگار مجاور دریافت می کنید و همچنین ویژگی معکوس کردن صفحه نمایش را دارید. از USB On-the-Go برای اتصال لوازم جانبی پشتیبانی می شود. به موجب سوکت صوتی استاندارد ۳.۵ میلیمتری می توانید هدفون انتخابی خود را وصل کنید.
Galaxy E7 داخل جعبه نمادین خرده فروشی سامسونگ قرار دارد، تنها برای سری E رنگ سبز انتخاب شده است. در داخل جعبه، گوشی در بالا و یک سری لوازم جانبی استاندارد در زیر آن وجود دارد. یک آداپتور AC مشاهده می شود، که دارای خروجی جریان ۱.۵۵A در ۵V است و یک کابل جداگانه USB به microUSB نیز وجود دارد.
سامسونگ Galaxy E7 ؛ ۵.۵ اینچ دارای ابعاد ۱۵۱.۳ در ۷.۳ در ۷۷.۲ ملیمتری است که کاملا استاندارد است.
با وجود اینکه یک میلیمتر ضخیم تر از مدل Galaxy A7 است، باریک احساس می شود. با ۱۴۱ گرم، وزن آن مانند مدل رده بالای قبلی است، یعنی کاملا سبک است، در حالی که یک باتری ۲،۹۵۰ میلی آمپری نیز به همراه دارد. وزن Asus Zenfone 2 با همین باتری به ۱۷۰ گرم رسیده است.
Galaxy A7 را در نظر بگیرید، قاب فلزی بخوبی پرداخت شده آن را با قاب پلاستیکی جایگزین کنید، چند میلی متر به شعاع گوشه اضافه کنید و حالا یک Galaxy E7 دارید. شما نمی توانید E7 را با گوشی های هوشمند دیگر از سایر برندها اشتباه بگیرید، این گوشی به معنای واقعی کلمه سامسونگ است.
در قاب پشت، همان ترتیب آشنا که با Galaxy S3 معرفی شده بود، وجود دارد. دوربین اصلی در مرکز است و یک فلش LED در طرف چپ و یک بلندگو در طرف راست آن قرار دارد. لنز دوربین حدود یک میلی متر برجسته است، هر چند مانند Galaxy A7 نیست، که خود نازک تر است.
پورت ۲.۰ microUSB در پایین در مرکز قرار دارد، که سوکت صوتی استاندارد ۳.۵ میلی متری همراه با میکروفون اصلی در طرف راست آن مشاهده می شود. در بالا یک حفره تنها برای میکروفون ثانویه وجود دارد.
سامسونگ Galaxy E7 دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچ است که بزرگترین صفحه نمایش در سری E می باشد. وضوح صفحه نمایش ۷۲۰X 1280 پیکسل است و تراکم پیکسل آن حدود ۲۶۷ppi است.
مدل فوق دارای دارای آنتن دهی قوی و کیفیت صوتی خوب در تماس ها است.
سامسونگ Galaxy E7 به اندروید ۴.۴.۴ کیت کت و منوی TouchWiz مجهز شده است که تم های گرافیکی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این ویژگی با سری A معرفی شده است.
صفحه اصلی، TouchWiz معمولی است، با یک ردیف ۴ آیکون در پایین. شما می توانید حداکثر ۷ صفحه اصلی داشته باشید، پانل ها را می توان دوباره مرتب کرد و یکی را به عنوان پیش فرض تعیین نمود و می توان آنها را چرخشی کرد، مگر اینکه Briefing را فعال کنید.
سامسونگ Galaxy A7 دارای نرم افزار پخش موسیقی کامل TouchWiz می باشد که یکی از غنی ترین پخش کننده ها به شمار می رود. پخش موسیقی از FLAC و پخش به کمک قابلیت DLNA پشتیبانی می کند. حالت مشاهده پوشه نیز وجود دارد.
نرم افزار رادیو FM استریو نیز در این گوشی فراهم شده است که سامسونگ آن را در پرچمدارهای اخیر خود جا انداخته است.
سامسونگ Galaxy E7 در بخش دوربین بخوبی مجهز شده است و دارای دوربین اصلی با حسگر ۱۳MP در قاب پشت است که تصاویر را در حداکثر وضوح ۴,۱۲۸x 3,096 پیکسل در نسبت صفحه ۴:۳ ایجاد می کند. دوربین دارای یک فلاش LED است. در قاب جلو یک دوربین ۵MP وجود دارد.
سامسونگ Galaxy E7 تصاویر خوبی با جزئیات کافی و کنتراست بالا ایجاد می کند. میزان نویز در عکس ها کم است. اگرچه محدوده دینامیک خیلی جالب نیست.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا