پروازهای مهرآباد به حالت عادی بازگشت

رستمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه امروز( یک‌شنبه) به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید در تهران و منطقه مهرآباد پروازهای فرودگاه مهرآباد دچار وقفه یک ساعته شد. وی با بیان اینکه پس از یک ساعت یعنی در ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه پروازها به حالت نرمال درآمدند، تصریح کرد: در این مدت …

رستمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه امروز( یک‌شنبه) به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید در تهران و منطقه مهرآباد پروازهای فرودگاه مهرآباد دچار وقفه یک ساعته شد.

وی با بیان اینکه پس از یک ساعت یعنی در ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه پروازها به حالت نرمال درآمدند، تصریح کرد: در این مدت تدابیری در فرودگاه و برج مراقبت اندیشیده شد و خوشبختانه مشکلی در این زمینه به‌وجود نیامد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد ادامه داد: تنها دو پرواز از مبدأ مشهد و یزد به مقصد فرودگاه مهرآباد به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید در فرودگاه آلترناتیو(فرودگاه اصفهان) به زمین نشستند.

رستمی با تأکید براینکه هماهنگی‌های لازم برای بازگشت این دو پرواز به سمت تهران انجام شده است، بیان کرد: تقریبا پروازهای فرودگاه مهرآباد دچار تأخیر یک ساعته شد و خوشبختانه هیچ مشکلی به لحاظ ایمنی در پروازها روی نداد.

وی با تأکید براینکه پروازهای فرودگاه مهرآباد درحال انجام است، گفت: با توجه به اینکه احتمال ادامه وضعیت نامساعد جوی وجود دارد از مسافران تهرانی و شهرستانی خواهش می‌کنیم با تلفن ۱۹۹ یا ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۴ تماس حاصل کرده و از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا